Kawasaki/Nils skrev:
Busafreak skrev:Du är inte äldst!
Men varför ta av sig hjälmen? De e på körningen de märks...
Kamikaze kid skrev:Då önskar jag tant lycka till!
Göran skrev:Tänkte inte på något speciellt
Alla förslag är välkomna
I vår ålder får man inte vara kräsen...
Och "antidive"tuppjuck skrev:Ohmenshite..... Mike Hailwood. Hade så när glömt! Och MV Agusta 3-pip.. Hade åtminstone en sån i byggsats med alla möjliga delar rörliga. Dämpare, kedja, kolvar.... *nostalgisuck*
Haha.. fyfan, när "alla" skulle ha små 16'-framhjul. Inte snyggt.
Damn... "antidive"!!! Vilket jäkla liv det var om det..aRWe skrev:Och "antidive"
Hehe.. inte då!! Min första tunga hoj hade 19 tum framhjul.. gpz1100 -82VR-8 skrev:Min gammel-kawa har 16 tum framhjul............ ..........och anti-dive.......faan va gammal jag känner mig nu.......
Penguin skrev:Farbror ska faktiskt få vara med i sommar och se till att det går bra.
Var det inte någon som skrev: HD köper man när man givitIronMike skrev:Vill påminna er gamla gubbar om att det finns ett eget forum för er:
http://web.hdcs.se/aspforum/default.asp
Kommer aldrig bli så gammal så jag köper någon HD, men när jag är för gammalBMW R90s skrev:Var det inte någon som skrev: HD köper man när man givit
upp sitt liv!
Kawasaki/Nils skrev:Efter att ha läst alla inläggen i denna tråd kan jag konstatera att ingen av er har nått min aktningsvärda ålder.
Nils
Det är så man blir tårögd.Kent W skrev:Har fortfarande en del år kvar till pension, och numera fördriver man tiden på en 929'a....och mer och mer på en ZX6R på Mittbanan i Härnösand.
Kent W
Maverick_ou812 skrev:Det är så man blir tårögd.
Skulle tippa att du är jämnårig med min far men han sitter och är nostalgisk åt dom hojar som han körde som MC ordonnans i lumpen (Jawor 255, 257 och Triumph) istället för att kryssa runt på en 929:a.
Respekt
Kent W skrev:Och det är aldrig för sent att börja om........!
När jag blir "gammal" ska jag försöka få tid att sätta fart på både Norton'en, och den här.........också en "caferacer" från -70-talet.
Kent W
IronMike skrev:Vill påminna er gamla gubbar om att det finns ett eget forum för er:
http://web.hdcs.se/aspforum/default.asp
Ska hälsa honom det. Får väl försöka skrämma upp honom på Viffern till att börja med. Har försökt locka honom tillbaka till hojåkandet med att visa honom dom nya Trajjorna men har inte haft nån lycka än så länge.Kent W skrev:Och det är aldrig för sent att börja om........!
När jag blir "gammal" ska jag försöka få tid att sätta fart på både Norton'en, och den här.........också en "caferacer" från -70-talet.
Kent W
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |