Triggerhappy skrev:Jag vägrar svara på frågan å går å prånglar ned en natt-tena i kallingen, laddar upp pacemakern å polerar upp löstanden.
Haha! i ditt fall så är tur att man inte går efter mognad, då hade du knappt fått åka moppe
Ha det gött!
Triggerhappy skrev:Jag vägrar svara på frågan å går å prånglar ned en natt-tena i kallingen, laddar upp pacemakern å polerar upp löstanden.
Göran skrev:Nu får vi se till att organisera ett antal 30+ körningar när snön har släppt sitt grepp.
Någon som är intresserad ?
peter R1 skrev:jajjamen: ) nåt speciellt jippo du tänkte på?
SkyNard skrev:Jag är inte 35+ eller så men jag är iaf 17 plus och har kört custom i 1 år
Maverick_ou812 skrev:Fick ditt kort... jojo... det var väl bara till att öppna Cornflakespaketet på din tid...
Gjorde som jag alltid gör oavsett vad målet är.gamle skrev:Cornflakespaket Sånt fan inte på den tiden. Man fick ta sig till trafiksäkerhetsverket och hämta själv, dom hade dålig service alla redan på den tiden.
Men man kan ju undra var du hitta ditt "Vilse kort"
peter R1 skrev:jajjamen: ) nåt speciellt jippo du tänkte på?
2003 eller 2004 var det. Jag kommer ihag honom. Han sag jäkligt cool ut. Han hade en hjälm med uppfällbar integral. När han akte tillbaka till depan hade han integralen uppfälld och ett stort vitt skägg stack ut. Man blev rätt paff när man sag det.Hornet_600 skrev:På Sundsvall raceway så var det en kille på 63 unga år med en Busa som racade järnet...var nog 2004 va? Rätta mig ni som har bättre komihåg än mig... gammal...
En träff i Västervik vore ju kanonTolf skrev:tja va fasen man får väl joina denna klubben 30+
Började själv köra på en hornet 600 för fem år sen, gick sen över till vtr firestom.
KLart vi ska ha en träff, jag föreslår MCdagarna västervik, kom hit så röjer vi lite
Tolf
gamle skrev:Cornflakespaket Sånt fan inte på den tiden. Man fick ta sig till trafiksäkerhetsverket och hämta själv, dom hade dålig service alla redan på den tiden.
Mirran skrev:En träff i Västervik vore ju kanon
Rasorblade skrev:funkar tid å plats så är jag med!!
HansJ skrev:16 tumsfälgar, anti-dive, Vance&Hines, Raask, Hailwood Replica, Pantah, CB1100F... :dräggelsmiley
Bonnie skrev:Äldsta brorsan berättade att efter han tog lättviktarkort fick han vänta två veckor på att kortet skulle komma, han fick alltså inte köra innan han fått kortet på posten eller hämtat. Fast själva "uppkörningen" var mest att man klarade att hantera koppling och växlar.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari