Vi som är 30+ hojar oxå

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Tjabba! Jag fyller 39 år i år och tog mitt A 2003. Hade BE CE sen 86/89 och tyckte att det här med mc stod på tur. Lite synd bara att man väntade så länge. Köpte custom först men insåg att dom bara var snygga på garageuppfarten...handlade en Hornet 600 -03 och tyckte att livet började leka...sålt den nu och skall ha en hoj med kåpor nu...så djävla kul detta! Jag har haft över 100 bilar tills nu och om jag känner mig själv rätt så kommer hojar att provas i samma takt... :3freak

Lars Sundsvall

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Hornet_600 skrev:
Tjabba! Jag fyller 39 år i år och tog mitt A 2003. Hade BE CE sen 86/89 och tyckte att det här med mc stod på tur. Lite synd bara att man väntade så länge. Köpte custom först men insåg att dom bara var snygga på garageuppfarten...handlade en Hornet 600 -03 och tyckte att livet började leka...sålt den nu och skall ha en hoj med kåpor nu...så djävla kul detta! Jag har haft över 100 bilar tills nu och om jag känner mig själv rätt så kommer hojar att provas i samma takt... :3freak

Lars Sundsvall

Kan bli dyrt att prova hojar i samma takt... men garanterat väldigt roligt!! :banana

sir.tooby

1670cc
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
BMW R nine T Scrambler -16
Tjena alla!
Fyller 39 i sommar och har kört hojj sedan -89 (dock lite dåligt med sporthojjar). SR400, XT-350, SRX 6, Fazer 750 (lilla V maxen) och TDM 850. Det blir troligen en MT-03 i år...Jag har tävlat ett år i classic racing med en nårton dominator -52.

Ha det!

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
TRX-Lynn skrev:
Kan bli dyrt att prova hojar i samma takt... men garanterat väldigt roligt!! :banana

Det har inte varit billigt med bilar heller... :gnissla

Provade skoter också en vinter och mördade fyra stycken... :yoparty

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Snart 42 Eller ska vi säga 40 + :tummenupp
Men det är väl inte åldern som avgör va.... :yoparty
Har haft körkort sen jag var 18 kört både det ena och det andra i hojväg.
Just nu en Suzuki 1000R - 01.
Man får väl hoppas man sitter och skriver här igen och kan säga stolt 50 +. :Bugar

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Valrog skrev:
Snart 42 Eller ska vi säga 40 + :tummenupp
Men det är väl inte åldern som avgör va.... :yoparty
Har haft körkort sen jag var 18 kört både det ena och det andra i hojväg.
Just nu en Suzuki 1000R - 01.
Man får väl hoppas man sitter och skriver här igen och kan säga stolt 50 +. :Bugar
Mycket av anledningen till att jag väntade med hoj var nog att jag kände att allt jag kom över skulle det satan gasas järnet med!
Därför smög jag mig på detta via custom och Hornet tills man fick en känsla för detta... Horneten gick ju bara en 10cm med framhjulet över marken vid rullen i botten...

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Tog mitt körkort 1998 och har aldrig ångrat det. Intresset som ung och framöver var högst prioriterat åt fotbollen och övriga sportandet. VAD missade man inte när man var så inne o det intensiva tränandet och matchandet?? Vet jag nu. Började med övninngshojen CBX600E, sedan har det bara rasat framåt i "hög" fart.

Med en FJR1300 -01 känns plötsligt allt bra. Ingen sporthoj i DEN bemärkelsen, men duger utmärkt till ett och annat. Har inriktat in mig inom segmentet "sporttouring" och där lär jag förbli ett bra tag framöver.

:squid :D

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Hornet_600 skrev:
Det har inte varit billigt med bilar heller... :gnissla

Provade skoter också en vinter och mördade fyra stycken... :yoparty

mm vet att bilar inte är billigt... hade en trans am förrut och den var dyr... :gnissla

scoter... ja en sådan skulle man ha nu... fortfarande snö här ju :huvet

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
TRX-Lynn skrev:
mm vet att bilar inte är billigt... hade en trans am förrut och den var dyr... :gnissla

scoter... ja en sådan skulle man ha nu... fortfarande snö här ju :huvet

Bla. alla bilar jag har haft är en trans am och håller just i detta nu på att köpa en ny... Skall ringa efter nio sa killen jag nyss ringde... Så ny jänk och ny hoj 2006 vore mumma!! :yoparty

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Hornet_600 skrev:
Bla. alla bilar jag har haft är en trans am och håller just i detta nu på att köpa en ny... Skall ringa efter nio sa killen jag nyss ringde... Så ny jänk och ny hoj 2006 vore mumma!! :yoparty

Sålde vår jänk och pengarna gick till en ny italienare :Bugar .... aprilia tuono -06... :yoparty :banana

Ska hämta den om 3 veckor.. och tiden går långsamt :huvet

-ah

Lasciate ogni speranza voi ch'entrate
Gick med
19 Mar 2005
Hoj
Moto Guzzi 750 '03
-och jag är 55, tog kortet 76, och är numera med i Fonus. :yoparty

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
TRX-Lynn skrev:
Sålde vår jänk och pengarna gick till en ny italienare :Bugar .... aprilia tuono -06... :yoparty :banana

Ska hämta den om 3 veckor.. och tiden går långsamt :huvet

Mmmm...en Mille vore ju inte fel... :hihi Men jag vill ju att kidsen ska ha lite kul med så jag måste ha både hoj och jänk...så då får man kompromissa lite för att det skall gå ihop...

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
-ah skrev:
-och jag är 55, tog kortet 76, och är numera med i Fonus. :yoparty

På Sundsvall raceway så var det en kille på 63 unga år med en Busa som racade järnet...var nog 2004 va? Rätta mig ni som har bättre komihåg än mig... gammal... :hihi

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Hornet_600 skrev:
Mmmm...en Mille vore ju inte fel... :hihi Men jag vill ju att kidsen ska ha lite kul med så jag måste ha både hoj och jänk...så då får man kompromissa lite för att det skall gå ihop...

Millen är grym... :Bugar ... övningskörde på en sådan ett par gånger.. och när jag fick kortet i höstas lånade jag den mer än en gång... blev helt såld på aprilia efter det... så det blev en till... :hihi

Instämmer att man måste kompromissa... vad blir det för årsmodell på pontiacen?

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
TRX-Lynn skrev:
Millen är grym... :Bugar ... övningskörde på en sådan ett par gånger.. och när jag fick kortet i höstas lånade jag den mer än en gång... blev helt såld på aprilia efter det... så det blev en till... :hihi

Instämmer att man måste kompromissa... vad blir det för årsmodell på pontiacen?

Pontiacen är en -75... sista årsmodellen innan dom också spårade ur... :död
(Har spanat in ett par mille runt 60 lax i Västernorrland...) Oh så fina...

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Min farsa och jag brukar vara ute o gasa tillsammans, jag ar 23 och han fyller 50 i sommar. Han inforskaffade sig i hostas en Triumph speed triple -06, efter han salde sin Triumph Legend.
Jag har minst lika kul med farsan som nar jag ar ute o aker med jamnariga polarna! :tummenupp

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Hornet_600 skrev:
Pontiacen är en -75... sista årsmodellen innan dom också spårade ur... :död
(Har spanat in ett par mille runt 60 lax i Västernorrland...) Oh så fina...

Vi hade en modern trans am... :)
Kom över den billigt för den var krockad... lagade upp den, lackade om vissa delar och sålde den med vinst... :tummenupp

Ohh det var inte farligt för en mille... och en försäkring hos Bilsport MC så blir det inte så dyrt... :banana Bara att köra på... går ju att bygga om den om det inte är skjutsbar... gjorde vi med gubbens... tre dagar senare köpte jag en egen hoj.... onödigta 8000:- :huvet

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jäkligt kul att se så många fler över 30! :tummenupp

Kanske läge o starta en "gubb"runda genom Sverige!! :hihi

:tuttar kan det bli mycket av i så fall...

HbgQ

Guest
JKay skrev:
Jäkligt kul att se så många fler över 30! :tummenupp

Kanske läge o starta en "gubb"runda genom Sverige!! :hihi

:tuttar kan det bli mycket av i så fall...

Hm "gubbrunda"..
Vi tjejer får väl starta en egen runda då... :banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM