folk som köper en gullwinge är inte ens intreserade av att vxla.
http://www.youtube.com/watch?v=tqoVVwZuTEU
http://www.youtube.com/watch?v=tqoVVwZuTEU
Det här var ett trådlyft av rang.Nu kan det vara slutsnackat eftersom det tydligen kommer att ställas högre krav på motorcyklars avgaser som "ny teknik" har skrivit i en rapport.
Goldwing serien är hotad och även en storsäljare som heter CB400 Super Four, detta gäller även andra stora hojar hos Yamaha, Suzuki och Kawasaki.
Skälet är en utsläppsgräns likt vår euro5 som ska börja gälla i Japan i november.
View attachment 473665
Fet… som… fan!
Då får du skynda dig, den är tydligen på väg ut ur produktion.En av få nya Honda jag skulle kunna tänka mig. Tror att den är riktigt skön att åka på semester med.
Görs inte Wingen i USA?Dålig bortförklaring av Honda. Anledningen är att den säljer för dåligt pga att den blivit alldeles för dyr att bygga i Japan. Dom borde nog producerat den i någon av sina anläggningar i Thailand, Indien eller Filippinerna ist.
Min är iaf byggd i USAGörs inte Wingen i USA?
Nonsens. Dom har luftfjädring så man når ner även med taxben. Till och med min sambo klarar av att köra en. Dom är faktiskt väldigt mycket smidigare än man kan tro.Jag vill också ha en Goldwing. Tyvärr går det inte pga jag har fysik som en lönnfet jockey. Det skulle se ut som om en av de sju dvärgarna var ute och cruisade (Toker, trötter, och biker som en kompis sade)
Det ger lite hopp… får be att få provköra kompisens ’85a.Nonsens. Dom har luftfjädring så man når ner även med taxben. Till och med min sambo klarar av att köra en. Dom är faktiskt väldigt mycket smidigare än man kan tro.
Är det den färgen som heter belgisk blå ?View attachment 473665
Fet… som… fan!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring