Robertzon
Tubeless
kesokungen skrev:2473141Sluta lipa då å haka på....
Jag heter Robertzon
ska försöka
kesokungen skrev:2473141Sluta lipa då å haka på....
lilltryne skrev:2468421Va anmälde du dig som? ja funderar på "prova på". Men undrar lite om hur det plannerat. 1h står det, men är det 1h i sträck eller kör man typ 3st 20 minuters pass?
lilltryne skrev:2472680Jag vill åka! Men jag måste byta hjul på hojen först. Jag saknar nån distans till bromsoket för att få det o funka med motardhjulen. Nån som vet vart man får tag i en sån distans? Nån som vet vad det är för en distans jag talar om?
Är till en husa 450 fe -05 för övrigt...
Fick inte plats i hans buss så det får bli släpkärra. Jag har dock inte fått tag på min polare än, så jag kan inte säga till 100% att vi åker, men ja säger till när ja fått tag på honom.
Gjorde det, de hade ingen hemma. Men han kom på att jag kan ju sätta över enduro-skivan på motardhjulet, det skulle va same same så det skulle funka. Så jag får hem o skruva på det efter jobbet idag och sen köper jag adapter senare när jag har råd och det finns nån i byn.Rasorblade skrev:2473517KOlla med Fastbike
superbike då?lilltryne skrev:2473730Gjorde det, de hade ingen hemma. Men han kom på att jag kan ju sätta över enduro-skivan på motardhjulet, det skulle va same same så det skulle funka. Så jag får hem o skruva på det efter jobbet idag och sen köper jag adapter senare när jag har råd och det finns nån i byn.
De har för KTM inne, nån som vet om det är samma som till husa? Eller om det åtminstonne går o lösa med lite våld/fulmek?Rasorblade skrev:2473750superbike då?
kesokungen skrev:2473709Lite körning idag då för dom som kan å vill...
GP vid 17.15...
fan jag vaknade nu ju! hinner liksom inte, måste byta alla oljor å alla filter å ställa alla ventilernakesokungen skrev:2473709Lite körning idag då för dom som kan å vill...
GP vid 17.15...
tubeless skrev:2473143Jag heter Robertzon
ska försöka
Fabbe skrev:2474486tubeless
Robertzon skrev:2474452fan jag vaknade nu ju! hinner liksom inte, måste byta alla oljor å alla filter å ställa alla ventilerna
Rasorblade skrev:2473750superbike då?
doro skrev:2474143om vädret håller i sig dyker nog jag upp en stund
lilltryne skrev:2473730Men han kom på att jag kan ju sätta över enduro-skivan på motardhjulet, det skulle va same same så det skulle funka.
Sååklart, fast han får väl inte va med på motardplåtningen...Hanks skrev:2475533Tjoo!!
tänkte hänga me på körningen imorn.. undrar om de e okej å ta me kusinen som kör r6:a.. han funderar på motard å detta måste väl vara ett bra sätt att övertyga honom att motard e roligare
sirSmokealot skrev:2474796
Det är bara till å sätta igång nu så du blir klar till torsdagskörningen!
Bara att riva motorn å byta de som skramlarTubless skrev:2475755hmmm blir nog inte klar, bytte olja å filter å ställde ventilerna förut.... den skramlar oroväckande mkt... mer för varje gång jag startar den
Robertzon skrev:2475755hmmm blir nog inte klar, bytte olja å filter å ställde ventilerna förut.... den skramlar oroväckande mkt... mer för varje gång jag startar den
kesokungen skrev:2475793Bara att riva motorn å byta de som skramlar
Du bör kanske sätt igång nu så du hinner bli klar te 17 tiden imorn
sirSmokealot skrev:2475796Kan vara ventil lyftarnas lager... du kanske tajtade åt ventilerna lite hårt förra gången du ställde dem
Robertzon skrev:2475800kommer du bort å hjälper mig då??
Fuska INTE!!!!! ja sa ju det precis!
Robertzon skrev:2475800
Fuska INTE!!!!! ja sa ju det precis!
sirSmokealot skrev:2475809Jag vet inte vad du snackar om...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|