sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Robertzon skrev:2475892Fan börjar ju få dåligt samvete för allt detta spammande...
mmm... sen går du och svarar på ditt eget inlägg
Robertzon skrev:2475892Fan börjar ju få dåligt samvete för allt detta spammande...
Küngen skrev:2476812Någon mer än jag som är ledig och vill mötas upp innan GP och busa lite?
sirSmokealot skrev:2476555mmm... sen går du och svarar på ditt eget inlägg
Jo, men jag tror att det är tillräckligt ändå.sirSmokealot skrev:2475283Men kommer det inte att leda till att du kommer ha sämre bromsförmåga?
doro skrev:2478219Trevligt att se alla igen.... tråkigt att jag var tvungen att dra så fort bara men så är det ibland.. hoppas ni fick en rolig tur utan mig
lilltryne skrev:2478201Jo, men jag tror att det är tillräckligt ändå.
Robertzon skrev:2477940men va fan nu får du vara snäll, min hoj mår inte så bra... ska få hjälp på lördag förmiddag, har köpt nya lager till den iaf.... så de e bara å byta om det behövs
Min polare är i kroatsien nu så ja har inte fått tag på honom. Jag måste vänta lite. Sista anmälningsdag var imorn?sirSmokealot skrev:2478298Så... hur gör vi med Knutstorp??
Ska vi ner eller???
EvilKing skrev:2478383Det var faktiskt kul å filma allihopa idag , blir nog en bra rulle. Och hoppas att du kom hem hel KESO efter det som hade hänt. Såg lite otäckt ut men som sagt, du klarade dig fint. Glöm inte att kolla för den är nog svullen
hoppas man kom me nån gång dåDr Predator skrev:2478393Har kollat lite på filmen det blev bra många bra bakhjuls körningar Det var kul att få med all på film skall snabba på med den så ni får se den ni med
kesokungen skrev:2478422Ja får väl tacka för en kul körning även fast ja klanta till de på slutet
Måste säga att att ni handlade fort när ja gick över
å ja kom hem utan problem, har just nu en hand växlad husa haha...
är det inget fel på, fick där emot ett skrubbsår brevid ryggskyddet.
lilltryne skrev:2478324Min polare är i kroatsien nu så ja har inte fått tag på honom. Jag måste vänta lite. Sista anmälningsdag var imorn?
sirSmokealot skrev:2478603Vad har hänt??? Har du slagit över igen???
kesokungen skrev:2478618
igen låter så hårt
Rasorblade skrev:2478761faan mannen du kommer snart upp i "Tubeless" klass....
Rasorblade skrev:2478761faan mannen du kommer snart upp i "Tubeless" klass....
kesokungen skrev:2478830aja nu ja testa de med lite hastighet me så nu ja fyllt min del av kvoten iaf
sirSmokealot skrev:Du får ta det lite lugnt hehe...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|