kesokungen
13#
EvilKing skrev:2480335Vet ej riktigt men han skulle ringa mig efter maten. Men det blir snarast för snart är det ju mörkt =/.
Ring mig då... så kan ja åka mot er.
070-248 49 49
EvilKing skrev:2480335Vet ej riktigt men han skulle ringa mig efter maten. Men det blir snarast för snart är det ju mörkt =/.
kesokungen skrev:2480343Ring mig då... så kan ja åka mot er.
070-248 49 49
EvilKing skrev:2480781Det var trevligt med en liten tur idag
Rasorblade skrev:2480808Ingen som vill låna mig en motard till morgondagens plåtning
Nä, 22:a står det på deras hemsida. Vi anmäler oss nu för bägge dagarna.sirSmokealot skrev:2478603
Näfan, sista anmälningsdagen är den 29:e Tror jag... Så lite tid har du på dig iaf.
lilltryne skrev:2481071Nä, 22:a står det på deras hemsida. Vi anmäler oss nu för bägge dagarna.
På datumet eller att vi åker dit?sirSmokealot skrev:2481080Är du helt hundra??
EvilKing skrev:2480781Det var trevligt med en liten tur idag
lilltryne skrev:
Jag o stortryne anmälde oss till bägge dagarna. Vi har inte fått tag i vår polare i helsingborg än, men vi borde få sova hos honom, så vi åker.sirSmokealot skrev:2481163På att vi åker? jag är deradan anmäld på söndagen...
Men säg bara till så bestämmer vi att vi åker!
lilltryne skrev:2481173Jag o stortryne anmälde oss till bägge dagarna. Vi har inte fått tag i vår polare i helsingborg än, men vi borde få sova hos honom, så vi åker.
Va vill du, åka ner på fredagen eller lördagen? Kan va skönt o va där dagen innan så man bara behöver köra från hbg o till banan istället för o få köra ända från götet o ner på morgonen.
EvilKing skrev:2481669Blir det någon plåtning idag då? Jag och Predator drar in, några mer som ska med ?
EvilKing skrev:2481669Blir det någon plåtning idag då? Jag och Predator drar in, några mer som ska med ?
Mögel skrev:2481671Jag kommer och kollar på er.
Ska ni inte köra nått idag?
Plåtslagarn skrev:248172011.30 GP!!!! Fotografen kommer iaf...... Jag oxå!!!
lilltryne skrev:2481173Jag o stortryne anmälde oss till bägge dagarna. Vi har inte fått tag i vår polare i helsingborg än, men vi borde få sova hos honom, så vi åker.
Va vill du, åka ner på fredagen eller lördagen? Kan va skönt o va där dagen innan så man bara behöver köra från hbg o till banan istället för o få köra ända från götet o ner på morgonen.
Vi är bara 2 hojar. Jag o stortryne delar på våran husa.sirSmokealot skrev:2481722
Ska vi inte hyra en minilastbil om vi är tre hojar??
sirSmokealot skrev:2481722Jag ska ut och köra lite sen ossso
Jag kommer!
Ska vi inte hyra en minilastbil om vi är tre hojar??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|