kesokungen
13#
EvilKing skrev:2480335Vet ej riktigt men han skulle ringa mig efter maten. Men det blir snarast för snart är det ju mörkt =/.
Ring mig då... så kan ja åka mot er.
070-248 49 49
EvilKing skrev:2480335Vet ej riktigt men han skulle ringa mig efter maten. Men det blir snarast för snart är det ju mörkt =/.
kesokungen skrev:2480343Ring mig då... så kan ja åka mot er.
070-248 49 49
EvilKing skrev:2480781Det var trevligt med en liten tur idag
Rasorblade skrev:2480808Ingen som vill låna mig en motard till morgondagens plåtning
Nä, 22:a står det på deras hemsida. Vi anmäler oss nu för bägge dagarna.sirSmokealot skrev:2478603
Näfan, sista anmälningsdagen är den 29:e Tror jag... Så lite tid har du på dig iaf.
lilltryne skrev:2481071Nä, 22:a står det på deras hemsida. Vi anmäler oss nu för bägge dagarna.
På datumet eller att vi åker dit?sirSmokealot skrev:2481080Är du helt hundra??
EvilKing skrev:2480781Det var trevligt med en liten tur idag
lilltryne skrev:
Jag o stortryne anmälde oss till bägge dagarna. Vi har inte fått tag i vår polare i helsingborg än, men vi borde få sova hos honom, så vi åker.sirSmokealot skrev:2481163På att vi åker? jag är deradan anmäld på söndagen...
Men säg bara till så bestämmer vi att vi åker!
lilltryne skrev:2481173Jag o stortryne anmälde oss till bägge dagarna. Vi har inte fått tag i vår polare i helsingborg än, men vi borde få sova hos honom, så vi åker.
Va vill du, åka ner på fredagen eller lördagen? Kan va skönt o va där dagen innan så man bara behöver köra från hbg o till banan istället för o få köra ända från götet o ner på morgonen.
EvilKing skrev:2481669Blir det någon plåtning idag då? Jag och Predator drar in, några mer som ska med ?
EvilKing skrev:2481669Blir det någon plåtning idag då? Jag och Predator drar in, några mer som ska med ?
Mögel skrev:2481671Jag kommer och kollar på er.
Ska ni inte köra nått idag?
Plåtslagarn skrev:248172011.30 GP!!!! Fotografen kommer iaf...... Jag oxå!!!
lilltryne skrev:2481173Jag o stortryne anmälde oss till bägge dagarna. Vi har inte fått tag i vår polare i helsingborg än, men vi borde få sova hos honom, så vi åker.
Va vill du, åka ner på fredagen eller lördagen? Kan va skönt o va där dagen innan så man bara behöver köra från hbg o till banan istället för o få köra ända från götet o ner på morgonen.
Vi är bara 2 hojar. Jag o stortryne delar på våran husa.sirSmokealot skrev:2481722
Ska vi inte hyra en minilastbil om vi är tre hojar??
sirSmokealot skrev:2481722Jag ska ut och köra lite sen ossso
Jag kommer!
Ska vi inte hyra en minilastbil om vi är tre hojar??
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |