kesokungen skrev:2627255Ingen som vill åka en sväg![]()
va inte så kinkig..byt om vid hojen dådoro skrev:2627261Jo jag vill men kan inte ta mig till hojen!.....är ingen höjdare att åka komunalt med hela utrustningen på
kesokungen skrev:2627266va inte så kinkig..byt om vid hojen då![]()
äsch kasta på dig lite kläder nu så åkte vi... sluta krångladoro skrev:2627269Behöver ju fan en hel resväska för att få med mig alla kläder och skor mmoch vet inte när det kommer hem någon bil
![]()
inte helt omöjligt... dock lite sent vill ju åka nuAlming skrev:2627325Ingen från motardligan som skall köra lite asfalt idag vid 4 tiden eller?
kesokungen skrev:2627345inte helt omöjligt... dock lite sent vill ju åka nu![]()
doro skrev:2627429ok, jag packar ner lite saker så ringerr jag dig sedan stkungen
kesokungen skrev:2627779Ja tackar för tur då doro, vart ju en liten sväng iaf...
vi skulle vart ut tidigare så vi sluppit trafiken å vart lite ljusare,
men tyckte de va kul ändå ja![]()
Jag kanske kan köra en sväng på söndag förmiddag.har inte fått min axel till crosshjulen än men det sitter mortadhjul på nu.Grusväg en sväng kanskewheelie82 skrev:2629257Nu är crosshjulen på! Gött, åkte till macken för att pumpa, halt som satan! Men bättre ute i buschen antar jag! Så imorrn? Någon?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |