NS skrev:2629589Jag kanske kan köra en sväng på söndag förmiddag.har inte fått min axel till crosshjulen än men det sitter mortadhjul på nu.Grusväg en sväng kanske
Ska ni köra grus kanske jag hänger med! Tid och plats?
NS skrev:2629589Jag kanske kan köra en sväng på söndag förmiddag.har inte fått min axel till crosshjulen än men det sitter mortadhjul på nu.Grusväg en sväng kanske
tja du behöver ju ine kalla mig farbror än fyller ju inte fören om en veckaNS skrev:2629904Körde en timma grus o asfaltsvägar.Polaren var lita hängig sa han så han ville inta köra.En snäll farbror tog några bilder
Får fan köpa mig en crosshjälm nu .Någon som vet vart man kan inhandla en billig o bra hjälm i gbg.Glasögon o hjälm ca 2000:-.Vilket märke ska man leta efter?
NS skrev:2629904Körde en timma grus o asfaltsvägar.Polaren var lita hängig sa han så han ville inta köra.En snäll farbror tog några bilder
Får fan köpa mig en crosshjälm nu .Någon som vet vart man kan inhandla en billig o bra hjälm i gbg.Glasögon o hjälm ca 2000:-.Vilket märke ska man leta efter?
NS skrev:2629904Körde en timma grus o asfaltsvägar.Polaren var lita hängig sa han så han ville inta köra.En snäll farbror tog några bilder
Då får man åka ut och ta sig en titt då ???Rasorblade skrev:2630201de har lite rea på superbike, både hjälmar och goggels.
Bauen skrev:2630235Då får man åka ut och ta sig en titt då ???
Är de några som följer me,
Bauen skrev:2630235Då får man åka ut och ta sig en titt då ???
Är de några som följer me,
SmacK skrev:2630302jag vill också titta.
Rasorblade skrev:2630345Bauen å jag sticker ditt vid 11-tiden
NS skrev:2629904.Någon som vet vart man kan inhandla en billig o bra hjälm i gbg.Glasögon o hjälm ca 2000:-.Vilket märke ska man leta efter?
Rasorblade skrev:2630345Bauen å jag sticker ditt vid 11-tiden
Mögel skrev:2630519Ska ni köra hoj dit eller?
Tror jag tittar ner imorgon oxå, kanske finns nått roligt att köpa.
Dugligt väder så är ja nog på....Mögel skrev:2631430Ska vi köra en tur imorgon oxå eller?
Jaa så skulle alla poliser vaPlåtslagarn skrev:2631335Väldans trevliga polistjejer!!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|