Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Alming skrev:
2635936 Det hade varit grymt kul... Men jag tror inte jag har tillgång till någon maskin i helgen tyvärr...
Köra vill jag ju alltid :D

Synd. Hade vart roligt om man blev ett par styken.

Robertzon skrev:
2635990 mmm var la lite otydlig ... vart kör ni enduro?


Finns lite olika ställen. Jag brukar köra i bohus sandhåla. Men jag och Paser funderade på att hitta ett bättre ställe och bygga en egen cross bana. Du vet inga bra ställen eller? :)
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Mögel skrev:
2636031 Synd. Hade vart roligt om man blev ett par styken.




Finns lite olika ställen. Jag brukar köra i bohus sandhåla. Men jag och Paser funderade på att hitta ett bättre ställe och bygga en egen cross bana. Du vet inga bra ställen eller? :)


ok ok, nope har ingen aning... ska ge mig ut å åka lite när jag köpt hjul, ska förhoppningsvis ha ett par till helgen om allt blir som jag vill:yoparty
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Crotchrocket har tipsat om ett sandtag i backa...ngn som känner till detta?
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Nu när mina crosshjul är på försökte jag hitta lite roliga ställen att åka på, hitta fan inget och så blev det mörkt också. Fifan vad halt det är. Gasade inte fullt en enda gång idag! På söndag är jag ledig, hakar gärna på nån som vet var man kan ha skoj med husaberg+crosshjul...
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
jaha, då har man kört en sväng med 72 Bauen, och insett att lilla 400an blir ifrånåkt av en motard. Men det var ju ingen överaskning...:näsblod

Kul att köra en liten sväng med någon iaf, även om jag inte plockar ut viffern på saltvägarna.

Med tanke på hur lätt bakhjulet släpper vid minsta gaspådrag nu med V4an så är jag rätt så nöjd med att åka med 46 trötta hästar på en lugn 2-cyl -83 på väglaget ute...
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Alming skrev:
2637097 jaha, då har man kört en sväng med 72 Bauen, och insett att lilla 400an blir ifrånåkt av en motard. Men det var ju ingen överaskning...:näsblod

Kul att köra en liten sväng med någon iaf, även om jag inte plockar ut viffern på saltvägarna.

Med tanke på hur lätt bakhjulet släpper vid minsta gaspådrag nu med V4an så är jag rätt så nöjd med att åka med 46 trötta hästar på en lugn 2-cyl -83 på väglaget ute...


haha de ska släppa å sladda hela tiden:fakta annars e det ju inte någon spänning i åkandet:tungan

vill ut å åka i helgen!!! ska bygga tak idag till garaget:yoparty
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Robertzon skrev:
2637784 haha de ska släppa å sladda hela tiden:fakta annars e det ju inte någon spänning i åkandet:tungan

vill ut å åka i helgen!!! ska bygga tak idag till garaget:yoparty

På grus ja, men det är fan inte kul att räta upp en 230kg klump som beteer sig oförutsägbart vid släpp :D
 

NS

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
ale
Hoj
Husaberg fe650 04 husaberg 650 fs650 04
YES:) :yoparty
Delarna till endurofälgarna är här.Nu kan dom monteras med rätt axel:D
Lite skruv till drev blev det med :) Köpte en hjälm (hjc) o glasögon med skitfilm :arsele Ska rullarna sitta kvar eller ska man ta bort dom tills man ska använda dom :confused: :va Någon som vill köra en sväng :tuttar
 
Last edited by a moderator:

nisse

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
alafors
Hoj
speed3 husaberg fs 650 honda cbr 600 triumph legend
NS skrev:
2638883 YES:) :yoparty
Delarna till endurofälgarna är här.Nu kan dom monteras med rätt axel:D
Lite skruv till drev blev det med :) Köpte en hjälm (hjc) o glasögon med skitfilm :arsele Ska rullarna sitta kvar eller ska man ta bort dom tills man ska använda dom :confused: :va Någon som vill köra en sväng :tuttar
kan vi inte höras om de imorgon kan nog komma från vid 12 tror jag bara jag inte känner mig helt slut men om jag känner mig som nu e jag på vet du (iofs har jag druckit 6 öl nu men feber och förkylning kanns inte nu ) men ring mig imorgon inte för tidigtbara hahahahaha du vet nitan kan varalite bitskpå morgonen
 

NS

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
ale
Hoj
Husaberg fe650 04 husaberg 650 fs650 04
Jag e på:yoparty REGN E JÄÄÄTEKUL:tummenupp
 

Henkepenk

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
-
NS skrev:
2638883 YES:) :yoparty
Delarna till endurofälgarna är här.Nu kan dom monteras med rätt axel:D
Lite skruv till drev blev det med :) Köpte en hjälm (hjc) o glasögon med skitfilm :arsele Ska rullarna sitta kvar eller ska man ta bort dom tills man ska använda dom :confused: :va Någon som vill köra en sväng :tuttar


Sån hjälm har jag med...
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Ingen sugen idag? Helst någon som hittar till några bra grusvägar eller kostigar eller vad som helst! :)
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
wheelie82 skrev:
2640823 Ingen sugen idag? Helst någon som hittar till några bra grusvägar eller kostigar eller vad som helst! :)

Edit: Går ut i garaget nu o byter olja o puttrar runt en sväng. Nån som vill med så ring eller sms:a 0731-523603..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top