Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
någon som e sugen på att köra lite?
:yoparty

åker mot stan, sitter på hojjen kl13:30 (hojjen står i stan)

ring mig om nån vill åka!!!

0733-390369

Last edited:

NS

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husaberg fe650 04 husaberg 650 fs650 04
Någon som är sugen på bus idag söndag.Tänkte köra en sväng i vid 13-tiden.Troligtvis grusväg

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
NS skrev:
2653472 Någon som är sugen på bus idag söndag.Tänkte köra en sväng i vid 13-tiden.Troligtvis grusväg

nyss hemkommen ifrån Danmark....:)

hmm det var nog min sista tur iår med moppen i fredas:huvet
låg på slangen lite på älvsborgsbron släpper ner den å märker att den början gå konstigt, drar in kopplingen å moppeJÄVLEN DÖR mitt på bron:mad:

går inte attt kicka sitter helt fast, ventilerna kan inte öppna för de verkar slå i kolven:va ska öppna motorn nu i veckan å få mera svar.... om jag har kvar den:gnissla

hojjen står hos en kille jag träffade på bron med moppe han kom förövrigt på slangen så jag tänkte att han kunde hjälpa mig:yoparty

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
No hoj just nu...
Robertzon skrev:
2654433 nyss hemkommen ifrån Danmark....:)

låg på slangen lite på älvsborgsbron släpper ner den å märker att den början gå konstigt, drar in kopplingen å moppeJÄVLEN DÖR mitt på bron

går inte attt kicka sitter helt fast, ventilerna kan inte öppna för de verkar slå i kolven:va ska öppna motorn nu i veckan å få mera svar.... om jag har kvar den:gnissla

hojjen står hos en kille jag träffade på bron med moppe han kom förövrigt på slangen så jag tänkte att han kunde hjälpa mig:yoparty

........den får bekänna färg, din Husa!!!:D :va Hade du inte nyss isär hela motorn?:confused:

Jag var ute och finkörde flera timmar idag.... utan att nåt gick sönder!!:tungan (måste va fegkörning av mig):rolleyes:

Surt iaf! Hoppas det går bra!:pannkyss :)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Robertzon skrev:
2654433 nyss hemkommen ifrån Danmark....:)

låg på slangen lite på älvsborgsbron släpper ner den å märker att den början gå konstigt, drar in kopplingen å moppeJÄVLEN DÖR mitt på bron:mad:

Och folk undrar varför man inte kör Husa :rolleyes:

:)

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
Plåtslagarn skrev:
2654542 ........den får bekänna färg, din Husa!!!:D :va Hade du inte nyss isär hela motorn?:confused:

Jag var ute och finkörde flera timmar idag.... utan att nåt gick sönder!!:tungan (måste va fegkörning av mig):rolleyes:

Surt iaf! Hoppas det går bra!:pannkyss :)

jo motorn är helt ny renoverad allt är bytt... :näsblod

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Ja, och jag som nästan hade bestämt mig.... får nog bli att hålla fast i min. alpget. eller åtminstone skaffa mig en annan:) !:D :D

dewil

Sporthojsnörd
Gick med
5 May 2003
Hoj
Harley Davidson Sportster- 00
Neeeeej. lugn o fin! här e det inget som dör ut!... lite tråkig säsong bara!

Är det några som är sugna att köra på motardbana till våren? De kommmer ha supermoto-träning på rallycrossbanan i borås varje onsdag!:yoparty

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
No hoj just nu...
dewil skrev:
2659628 Neeeeej. lugn o fin! här e det inget som dör ut!... lite tråkig säsong bara!

Är det några som är sugna att köra på motardbana till våren? De kommmer ha supermoto-träning på rallycrossbanan i borås varje onsdag!:yoparty

Låter kul!:yoparty
Fast då måste man väl ha licens, naja fast alla bultar, ingen glykol, uppsamlingskärl.......osv.....osv.....:va

Fast jag är sugen på att testa lite bankörning!:)

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Neej för fan testa inte bankörning!! Det gjorde jag och nu går varenda öre till skåpbil, däck, m.m... :D :D :va

Striden

DARKSTAR
Gick med
5 May 2006
Hoj
KTM 540SM Kawasaki KX500MX/SM.
dewil skrev:
2659628 Neeeeej. lugn o fin! här e det inget som dör ut!... lite tråkig säsong bara!

Jaa för faen,det kommer nog bli mkt tränings köra där... Man får ju hoppas att kart banan oxå kan bli öppen för oss SuperMoto åkare... ;) :tummenupp

Kör gör jag bara inte på 17'tums, hurra för MKP Blixtås... :yoparty :)

Last edited:

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.
Men hörr`ni, det är ju gokartbanan vi vill åt, rallycrossbanan suger i jämförelse. Den har man ju dessutom kunnat köra på ett tag nu, medans det ser mörkt ut med gokarten just nu, sista körningarna var i sommar. Får se när det kommer att kunna gå att köra på den igen. Eller så får vi göra en kupp eller nå´t...:)

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Idag var jag o körde på blixås crossbana.. Skoj som fan. Men svårt och JOBBIGT. Ett halvt varv och jag var helt slut i armarna och då puttrade jag ändå runt på tomgång. När en CR85 ylade förbi som en ilsken geting åkte jag hem. :D :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln