De va en kille som körde Husaberg...
shit.. då var de han killen som bara haft hojen i 2 månader.. han som hade samma kläder och hoj som Keso.. vet du vad som hände??
De va en kille som körde Husaberg...
shit.. då var de han killen som bara haft hojen i 2 månader.. han som hade samma kläder och hoj som Keso.. vet du vad som hände??
Ki om du läser detta och vet vad som hände så får du gärna svara i tråden.
Nej,,det ända jag vet så åkte han Ambulans därifrån....
Ambulans var redan där när jag kom.
men enl. vittne så har föraren fått highside och hojen slagit i stenkanten och farit ut vid sidan av parkeringen där det ligger uppriven asfalt.
Brutet nyckelben och skapligt rivsår på sidan + lite till.
pratade med hans tjejkompis som var med.
Ambulans var redan där när jag kom.
men enl. vittne så har föraren fått highside och hojen slagit i stenkanten och farit ut vid sidan av parkeringen där det ligger uppriven asfalt.
Brutet nyckelben och skapligt rivsår på sidan + lite till.
pratade med hans tjejkompis som var med.
När hände detta, jag kom precis när "Noll koll" (mojo???) åkte därifrån.
jäpp de var jag.. jag åkte tidigt runt 18 eller nåt.. åkte förbi och hälsade på killen.. hoppas han mår bra..
Ja då lär dom inte vara så pigga på att låta oss köra där imorn.
OK, det var jag som kolla lite på dig tidigare idag, tillsammans med Paser.
Det var alltså jag som körde min bruks-supe-pheta honda CB 400 -83 =)
nä de är säkert ganska provocerande just nu.. de är förmodligen lite skärrade.. vi har ju i stort sett haft tillstånd från dem tills nu..
Dags att leta upp en annan parkering då...
Dags att leta upp en annan parkering då...
Precis. Blir till att ligga lågt ett tag då kanske. Ghey!
Verkar så. Man kan alltid åka förbi och höra med Securitas vad som gäller exakt.
Volvo lastvagnar har en stor parkering och det stället ligger väldigt avsides från andra byggnader. Problemet är att stället vaktas dygnet runt. Men väl värt ett försök
men vaffaaaaaaan. vilka har satt in detta direktiv att mc-trafik skall förbjudas där? polisen lr är de securitas som har fått för sej nåt?
*ironimode on*
vi får deala med securitas och volvo och se till att ta olyckor på egen risk. kraschar nån släpar vi ut dom på vägen så har inget hänt på sjävla parkeringen
*ironimode off*
Om mc trafik nu är förbjudet så skall det vara skyltat & väl synligt.
Samtidigt måste man nog sätta sig in i Securitas sits lite. Företaget som äger parkeringen (om det inte är komunen) får ett samtal från polisen. Företaget vill inte få mer mc olyckor på halsen vilket i sin tur bollas vidare till Securitas som inte vill förlora kunder & vidare till dem som patrullerar området.
Ja eller så får vi helt enkelt hitta någon annan stans... som sagt ikea parkeringen vid stig center eller nått liknande där i området... borde inte störa så många heller efter kontorstid....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|