Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
jag åkte förbi parkeringen i Arendal vid 16:30 tiden.securitas cirkulerade parkeringen hela tiden.så ni hinner nog inte ens sätta upp några koner innan dom e där.

_jezus_

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2007
Hoj
Kawasaki kxf450
härlig åkning idag igen:) och keso gjorde många 12 or idag:yoparty
den bästa gjorde han han strax innan vi åkte hem! 2 på rad sen körde han vidare på bakhjulet...och denna gången va reg skylten flyttad ganska många cm uppåt..så kallar man inte detta en 12 ..ja då vet inte jag hur en 12 ska vara:va

tack för idag!
Ps jag ringde chefen och ev får jag ledigt nästa vecka me:) så ska här matas motard...:yoparty

mvh jezus

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Gött trevligt idag! Men d va då själva fan vad alla ska spy galla över än så fort man hittat ett ställe att öva "slajds" på. Ska ringa Danafjord imorn så får vi se om det går att lösa det här med Arendal.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Gött trevligt idag! Men d va då själva fan vad alla ska spy galla över än så fort man hittat ett ställe att öva "slajds" på. Ska ringa Danafjord imorn så får vi se om det går att lösa det här med Arendal.

härligt initiativ. jag håller tummarna för att du även lyckas.

sj har man till en början haft en seg dag i träggårn men som avslutades med en helt underbar kväll på havet. börjar hitta skillsen på wakeboarden nu:yoparty

ska till åmål imån å kirra reservdelshoj imån oxå. så man slipper få batteritorsk så fort man ska nånstans.... fy fan för å ha elbil har jag kommit att tänka på.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Ingen att leka med när solen skiner... nåja det har blivit lite cross istället.
För er som inte gjort det, anmäl er till helgens körning på säve. Själv e jag sjukt taggad :)

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
Okej nu kommer mitt nästa problem... Hojen gick inte igenom besiktningen för bakdrevet var kass... helt böjda typ :gnissla
Finns det bra och dåliga märken?
Ska man köpa större eller mindre och i så fall av vilken anledning?

Så nu blir det mera meka :tuttar haha..

/Andrea

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Okej nu kommer mitt nästa problem... Hojen gick inte igenom besiktningen för bakdrevet var kass... helt böjda typ :gnissla
Finns det bra och dåliga märken?
Ska man köpa större eller mindre och i så fall av vilken anledning?

Så nu blir det mera meka :tuttar haha..

/Andrea

Köp 2kugg större så blir den rappare. Bakdrevet slits mer än kedja å framdrev så köp ett original. Funkar!!:tummenupp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
KTM kör med aludrev bak därför slits det snabbt.

Köp ett vanligt ståldrev så håller det lika länge som resten,cross och endurokompaniet brukar ha billiga drev.

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Kan tänka mig att du har ett 42 drev bak, skulle inte skaffa större på den hojen, köp ett originaldrev då det kostar typ bara 300 pengar, sen anmäler du dig till säve i helgen och lär dig gasa ordentligt:gnissla

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
säger detsamma. hur gick de smurfer? har du pratat med dom om arendal? kanske redan är kört?

Last edited:

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Jag är på men kommer senare beroende på hur mycket mek jag har kvar. GP antar jag är parkeringen vid GP huset. Nu verkar det bli fint väder på lördag också. Najs...

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Jag är på men kommer senare beroende på hur mycket mek jag har kvar. GP antar jag är parkeringen vid GP huset. Nu verkar det bli fint väder på lördag också. Najs...

GP = allra längst upp på avenyn, vid statyn. Kämpa på med mekandet så ses vi 18:00!

1. I_fieL_good
2. p_kerttu
3. ...?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...