Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
stod o vänta på er :) , men 1830 torna molnen upp sig så det var bara att skynda sig hem lagom för att åka in i en vägg av vatten de sista 200 meterna, värt...

lagt upp headcam filmer på youtube. men det verkar inte gå att söka fram dom, konstigt... ngt jag missat ?
säve race 1:
http://www.youtube.com/watch?v=s6cuFVPCye4
säve race 2:
http://www.youtube.com/watch?v=eiUwLYQI06g

det är en headcam från oregon scientific, finns att köpa på mediamarkt för drygt 1400. SD minne 256MB - 8 GB, dock suger filmerna en hel del minne så ett 512 minne ger ca 7 min på högsta kvalite, 13 min för näst bästa etc. dessa filmer har jag inte kört bästa upplösningen på (640*480). youtube drar ju ner upplösningen en del också.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

kollade förut. fy fan va segt. jag har varit utsatt för det själv utan å känna mej spec träffad men efter å läsa om alla jävla stölder häromkring så blir man fan fundersam. om det är värt nöjet för att ev en dag komma ut och se att hojen e borta lr länsad på kåpor som i mitt fall.

jag blir så jävla trött på alla nötter som inte kan se skillnad på mitt och ditt.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
Inte så taggad på att köra nu när det öser ner. Men det verkar bli fint väder på söndag. Se till att inte boka upp er på ngt annat oviktigt...

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
det ser ut att vara skurar hela dagen. lotto mao.
jag behöver nog en timma på mig att sätta ihop hojen, så om det blir beslut på att köra kan jag nog först 1830.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
Nu ligger hojen i delar i väntan på ny kamkedja... Men tänk så fort den kommer gå sedan :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept