Bauen
72# Sladdar över allt med noll koll
Alla kurvor och rakor![]()
Har du nåt bra ställe så säg till mig,, pm-a mig...
Alla kurvor och rakor![]()
jobbar på detHar du nåt bra ställe så säg till mig,, pm-a mig...
jobbar på det![]()
Sitter o fyller i försäkringspappren för min hoj, de undrar hur långt ja har kört den innan den blev stulen. Jag har inte koll på km utan bara timmar, den hade gått ca 160 timmar när den blev stulen, hur långt är det på ett ungefär?
160 mil![]()
Den har ju knappt gått nåt, sen bara gått ett fåtal timmar sen helrenovering...
Vill man ha en aprilia till både och får man ju köpa en rxv istället och bygga om till motard precis som en annan, strulet med den är väl lite för komplicerat att mecka med en ej grymt fungerande insprutning.
Sen hur kan du tycka att husan är seg på vanlig bana, du ska köra om allihop...![]()
Jo, men jobbigare med frambromsen då det är en dum radialbroms...Det går att konvertera SXV´n, framfälgen passar bolt on, men bakfälgen får man köpa en annan.........tror jag...![]()
De är dåligt med puttrade motarder här....Vart är alla tagit vägen..
![]()
De är dåligt med puttrade motarder här....Vart är alla tagit vägen..
![]()
Förhoppningsvis så kommer jag igång nästa vecka![]()
Vill man ha en aprilia till både och får man ju köpa en rxv istället och bygga om till motard precis som en annan, strulet med den är väl lite för komplicerat att mecka med en ej grymt fungerande insprutning.
Sen hur kan du tycka att husan är seg på vanlig bana, du ska köra om allihop...![]()
Jo nu ska jag förklara varför husan är seg på vanlig bana. Drevar jag den gör den (med mina 92 kg) 180. Men för att inte spränga den brukar det bli runt 150. Polarna gör 280 med sina bågar, minst. Sen får man jaga som faaan i kurvorna för att komma ikapp. Så är cirkeln sluten...
Det fina med husan är att det tar 10 min att byta däck o skiva så har jag en cross. Vilket jag skall utöva på lördag. Nån som vill åka på blixås ?
Det fina med husan är att det tar 10 min att byta däck o skiva så har jag en cross. Vilket jag skall utöva på lördag. Nån som vill åka på blixås ?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |