Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Fan, såg meddelandet lite sent:gnissla
Skall ni ut imon också, eller?

Det är inte omöjligt... Jag måste tvätta lite imorgon men e nog med och leker lite efter kl.15...
Men jag ringer någon och ser vart ni är... Annars skriv här så jag vet vilka ni e som busar.

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
lite bilder från idag!
1: Bus-Bo kör häggens husa
2: Häggen kör min TT
3: Alming övar
4: Alming övar
5: Who's your dady
6: bauen och dady.

Synd att du missa när bosse uiila.... det hade retat blomman :tuttar

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
1. Solen sken idag.
2. Bus-bo: övar kurvor.
3. Alming: testar kurvor han me.
4. Häggen demonstrerar bakhjul.
5. Noll koll racing.

Last edited by a moderator:

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
ja vi va ett tungt gäng där ute idag på arendal men fick tyvärr se oss besegrade när en sur securitas vakt kom. undrar varför ingen av hans 2 kolleger som va förbi innan sa nått. men jaja det va kul så länge det varade.

tack alla för en trevlig dag i solen.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
ja vi va ett tungt gäng där ute idag på arendal men fick tyvärr se oss besegrade när en sur securitas vakt kom. undrar varför ingen av hans 2 kolleger som va förbi innan sa nått. men jaja det va kul så länge det varade.

tack alla för en trevlig dag i solen.

vi kanske ska tänka om och langa plånboken när dom vita bilarna börjar dyka upp:D

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
När blir det åka av idag? jag är redo redan nu:tummenupp någon som skall med? leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
När blir det åka av idag? jag är redo redan nu:tummenupp någon som skall med? leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!leka leka leka!

Kl. 13:00 på gp... :tummenupp

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
ok å ja drar nu ring lr smsa 0701-179335 om det e nån som e sugen
:confused:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Fick en liten "åka fram och tillbaka"-tur med lg76 iaf.
Vi gjorde båda tappra försök att köra bakhjul, men eftersom att ingen fota, så är det att tolka som att vi va asgrymma :yoparty

(eller ja... sådär... måste ju börja någonstans)

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
hehe ja vi va grYmMa....
tänkte kolla ni som kör ktm när man kör mö bakiz kastar hojen ut olja har fått fylla på idag.......

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
hehe ja vi va grYmMa....
tänkte kolla ni som kör ktm när man kör mö bakiz kastar hojen ut olja har fått fylla på idag.......

Ja, det är inte ovanligt.

I min hoj finns en flaska som samlar upp den oljan. Kolla upp vilken slang de rinner ut genom o stoppa ner den i en flaska brevid luftfiltret.

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
ok tack för tipset ska kolla upp detta
:tummenupp

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Vafan, har mina teamkollegor i noll koll bara bränt ut och rokkat röv utan mig... hihi synd med tre lingon:mad:

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha