Sämsgård
Hej hej
någon åkning idag??
Har på en annan comunity här på nätet sett två personer från sporthoj.com som packat in 2 st husor i skuffen på en volvo 244. någon som kan gissa vilka de var?
hade jävligt roligt när vi packade dem! innnan iden kläcktes satt vi och letade bil med dragkrok på blocket, men de bilar vi ringde på var sålda.
kan bara säga att Kärra är överskattat, de stod som berget på min 240, kunde nästan tro att de var fast svetsade på bilen
polisen stoppa oss i vetlanda å de bara skaka på huvvet
Skulle gärna vilja höra mera om polisen diskussion!!!
Är det inte billigare att köpa en dragkrok istället för en hel bil??
hade jävligt roligt när vi packade dem! innnan iden kläcktes satt vi och letade bil med dragkrok på blocket, men de bilar vi ringde på var sålda.
kan bara säga att Kärra är överskattat, de stod som berget på min 240, kunde nästan tro att de var fast svetsade på bilen
polisen stoppa oss i vetlanda å de bara skaka på huvvet
om du läser va carl lille skrev så "innnan iden kläcktes satt vi och letade bil med dragkrok på blocket, men de bilar vi ringde på var sålda."
sen sa inte polisen så mycke mer än att de såg för jävligt ut men va skulle han säga om det då.
stack inte ut på sidorna å se satt fast ordentligt.
nått kunde dom säkert hittat å botat för de kan dom ju alltid...
hoppas det gick bra häggen.......
Ki vad ska du ha får hoj nu??
lagt ut min på blocket men tar nog bort den för mö intress ska komma 3 till helgen men ska nog inte sälja "kluven"
tja boys, nån som ska åka i helgen?? Om väder e bra ska vi ta en riktig runda som sist?? Hör av er...
Haha jaja då har man gjort årets första riktigta vurpa då....
Fan så skitig man blir och även motarder kan gå sönder när de får sig en flygtur tydligen.
kolla ljuddämparen så knäckt den är.....
men sånt som händer.... kolla på allt skit som hamna på vägen efter min lufttur och jag lekt simmande säl i diket....
jaja bilderna talar för sig själva så... se och njut... framförallt du keso för så som vi skratta.... tack för hjälpen å få igång skrotet igen....
Vad gjorde du?
Misslyckade wheelie eller?
Gött att allt är bra med dig iaf
Haha jaja då har man gjort årets första riktigta vurpa då....
Fan så skitig man blir och även motarder kan gå sönder när de får sig en flygtur tydligen.
kolla ljuddämparen så knäckt den är.....
men sånt som händer.... kolla på allt skit som hamna på vägen efter min lufttur och jag lekt simmande säl i diket....
jaja bilderna talar för sig själva så... se och njut... framförallt du keso för så som vi skratta.... tack för hjälpen å få igång skrotet igen....
Abstinensen blev för svår idag, och jag blev tvungen att låna tjejens Aprilia Pegaso 650 Strada Factory en sväng i det fina (men kalla) vädret.
Blev totalt 15 mil, och har fortfarande ont i tummarna efter att jag förfrös dom på hemvägen .
Jag var inne och ollade din nya leksak idag
Vad är det för dumheter att köpa klumphoj så du inte kan vara med och mata bana med oss?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|