Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Oki....:confused: Varför då sälja och köpa en lika dan??:näsblod Eller ska du bara fixa upp den o sälja den med?:D Fattar ingenting.. Hinner du ens köra dina hojar? ;)

Alltså den som jag hade innan var ju inte riktigt min... och den hade blivit dyr att köpa ut + att den var sönderknu**ad. Så den ville jag egentligen inte köpa.

Så därför köpte jag 525:an som jag trodde jag skulle nöja mig med. Men har man haft ngt bättre, vill man ju ha det igen (hehe):tuttar :tungan

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Alltså den som jag hade innan var ju inte riktigt min... och den hade blivit dyr att köpa ut + att den var sönderknu**ad. Så den ville jag egentligen inte köpa.

Så därför köpte jag 525:an som jag trodde jag skulle nöja mig med. Men har man haft ngt bättre, vill man ju ha det igen (hehe):tuttar :tungan

Ahh ok! Då så, behåll denna nu då så man kan köra lite med dig i sommar nu när vi har två roliga leksaker här hemma!:tuttar

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
vet nån hur det blir med tävling i göteborgsområdet ? senast jag kollade var det snack om att försöka få till en stor parkering. men eftersom volvo sket sig så vette fan. o varför får vi inte köra på säve men det är ok att landa flygplan där. varför är det sånt motstånd i gbg ???

livet är skit :)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
vet nån hur det blir med tävling i göteborgsområdet ? senast jag kollade var det snack om att försöka få till en stor parkering. men eftersom volvo sket sig så vette fan. o varför får vi inte köra på säve men det är ok att landa flygplan där. varför är det sånt motstånd i gbg ???

vi låter för mkt. ett flygplan lter iofs bra mkt mer men under en kort period. ett par minuter kontra en hel dag..... man bli jävligt bitter på folk som klagar över sånt. men så är det. livet är hårt ibland.

någon som vet om gokartbanan i torslanda är villiga att låta oss köra där? är tydligen folk som kört där förut? blivit blockade därifrån oxå lr?

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Vi blir motade överallt, team 13 snackade om att det skrapades asfalt m.m.:huvet

Gick med
26 Jun 2004
Hoj
Husa
Ingen som skall ut å gasa lite idag när de e väder för de?

Ki skall väl bara va hemma å PIMPA som vanligt, köra e ju överkurs har ja hört :D

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM

Tänkte jag skulle prata med dom som är ansvariga för Arendal igen. Återkommer när jag har lite mer info...

Ädit: Såg nu att du skrivit tävling. Jag tänkte mer på träningstillfällen (Arendal)

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Tänkte jag skulle prata med dom som är ansvariga för Arendal igen. Återkommer när jag har lite mer info...

Ädit: Såg nu att du skrivit tävling. Jag tänkte mer på träningstillfällen (Arendal)

Hälften av den parkeringen som ni körde på i sommras är avstängd, dem håller på att bygga en bilbiten där...

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Hälften av den parkeringen som ni körde på i sommras är avstängd, dem håller på att bygga en bilbiten där...

Jaha, jag trodde det skulle vara endast bensinmack.
Varför ska dem bygga en till bilbiten där, det finns ju en vid völvo torslanda :mad:
Det kan väl bli mer akut med att tanka än att köpa torkarblad!

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jaha, jag trodde det skulle vara endast bensinmack.
Varför ska dem bygga en till bilbiten där, det finns ju en vid völvo torslanda :mad:
Det kan väl bli mer akut med att tanka än att köpa torkarblad!

Jag är inte 100% säker, det är kollegorna som säger att det ska bli en bilbiten, hade ju inte varit första gången dem har fel :tungan

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera

Vet inte om du orkar, men kolla lite med bilklubbar runt stan. Hela sommaren var det race där mellan 10:00 till 12:30 typ på lördagar. Så jag passa på att träna der efter de kört race med bilar med tidtagning. Så det var seriöst och kom för att avbryta. Så vore bra om vi kunde haka på att träna efter de hade kört med bil igen.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...