jag e på vart ska man anmäla sig hur möö cash o.s.v
åker vi höj eller kör vi bil=buss=släpp
Själv kom man hem igår efter en sweet vistelse med 11 hojdagar och ett sårigt arsle.
Gå in på bandagsforumet., den 18:de är det med Racingworld, snabba dig å boka för jag tror det är ont om plattser, funderar på att boka nån mer dag på kinnekulle men jag har aldrig kört där,. någon som gjort det som vet att det funkar bra med motard??
Gå in på bandagsforumet., den 18:de är det med Racingworld, snabba dig å boka för jag tror det är ont om plattser, funderar på att boka nån mer dag på kinnekulle men jag har aldrig kört där,. någon som gjort det som vet att det funkar bra med motard??
Nu får du ta å slänga upp lite sköna bilder!!
inte på arslet utan på åkningen..
ok betalar imorgon + ja tar hojen upp vi e 3 pers ivf 4 me dej?? blev dock långsamma gruppen har inget skinn ställ än
Tänk på att det går åt en del bensin på en heldag. Så jag rekommenderar att ni tar bil+släp upp, så får ni med er lite "reservdelar", bensin, verktyg mm.
Vilken grupp ska ni köra i??
ok betalar imorgon + ja tar hojen upp vi e 3 pers ivf 4 me dej?? blev dock långsamma gruppen har inget skinn ställ än
va kul att vi blir så många,. ska alla ni köra i lugna gruppen?
jag är bokad i mellangruppen,. men man kanske ska byta så man får köra med motarder
Rasor du brukar väll vara på när det gäller kinnekulle??
haha läser du inte bensin bara å tanka men vi har kanske en buss upp så vi kan sova oxå tror vi åker upp lör ska du inte me lr? dags å använda grejerna
Jo men trodde inte alla skulle vara lugna. Problemet med bensin är just att man får åka en bit å tanka hojen. Sugen som faan såg dock att mellangruppen är fullbokad. Sedan fanns ju mellansnabb som jag tror skulle passa bättre. I alla fall för dig Sämsgård som regerade på Säve.
LG du får faan fixa skinn så du kan åka i annan grupp. Lugna är aldrig en rolig grupp
Ska kolla med frugan...
va kul att vi blir så många,. ska alla ni köra i lugna gruppen?
jag är bokad i mellangruppen,. men man kanske ska byta så man får köra med motarder
Rasor du brukar väll vara på när det gäller kinnekulle??
vi e nog bara ja som kör motard men ska kolla om man kan fixa ett skinns tills dess så man kan byta grupp har aldrig kört långsam för men det går väll piska ändå???
Det var ju speciella regler i lugn grupp för omkörning o.s.v, åk till sportdepon på stigscenter han har riktigt bra priser på skinnställ.
Rasor det var mellansnabb grupp jag hade bokat i ., (läste fel)
Så de e bara att hänga på ,. desto fler motarder desto roligare.
Det var ju speciella regler i lugn grupp för omkörning o.s.v, åk till sportdepon på stigscenter han har riktigt bra priser på skinnställ.
Rasor det var mellansnabb grupp jag hade bokat i ., (läste fel)
Så de e bara att hänga på ,. desto fler motarder desto roligare.
Har prel. bokat ett släp och det finns ev en plats kvar. Högstbjudande
Har ngn en dragbil skulle det vara kanon..
Anmäld i medelsnabb. Får se om man får plats dårå!
Jag kommer försöka ta släp upp om ngn vill dela.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|