Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
jag e på vart ska man anmäla sig hur möö cash o.s.v :confused:

åker vi höj eller kör vi bil=buss=släpp:yoparty

Gå in på bandagsforumet., den 18:de är det med Racingworld, snabba dig å boka för jag tror det är ont om plattser, funderar på att boka nån mer dag på kinnekulle men jag har aldrig kört där,. någon som gjort det som vet att det funkar bra med motard??

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Gå in på bandagsforumet., den 18:de är det med Racingworld, snabba dig å boka för jag tror det är ont om plattser, funderar på att boka nån mer dag på kinnekulle men jag har aldrig kört där,. någon som gjort det som vet att det funkar bra med motard??

polarn sa att det skulle gå bra med motard där

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke

Jevligt go bana!! Bättre än Falken:tummenupp

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Nu får du ta å slänga upp lite sköna bilder!!

inte på arslet utan på åkningen..

Jag vet allt att du hellre vill se kort på det, hehe.
Jag ska bara byta dator så jag kan förminska korten, alternativt lämna iväg lite kort. Men snart så...:tuttar

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj

ok betalar imorgon + ja tar hojen upp vi e 3 pers ivf 4 me dej?? blev dock långsamma gruppen har inget skinn ställ än:mad: :huvet :gnissla

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
ok betalar imorgon + ja tar hojen upp vi e 3 pers ivf 4 me dej?? blev dock långsamma gruppen har inget skinn ställ än:mad: :huvet :gnissla

Tänk på att det går åt en del bensin på en heldag. Så jag rekommenderar att ni tar bil+släp upp, så får ni med er lite "reservdelar", bensin, verktyg mm.:tummenupp

Vilken grupp ska ni köra i??

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
Tänk på att det går åt en del bensin på en heldag. Så jag rekommenderar att ni tar bil+släp upp, så får ni med er lite "reservdelar", bensin, verktyg mm.:tummenupp

Vilken grupp ska ni köra i??

haha läser du inte:tungan bensin bara å tanka men vi har kanske en buss upp så vi kan sova oxå tror vi åker upp lör ska du inte me lr? dags å använda grejerna:yoparty

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m

va kul att vi blir så många,. ska alla ni köra i lugna gruppen?
jag är bokad i mellangruppen,. men man kanske ska byta så man får köra med motarder

Rasor du brukar väll vara på när det gäller kinnekulle??

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
jag är bokad i mellangruppen,. men man kanske ska byta så man får köra med motarder

haha läser du inte:tungan bensin bara å tanka men vi har kanske en buss upp så vi kan sova oxå tror vi åker upp lör ska du inte me lr? dags å använda grejerna:yoparty

Jo men trodde inte alla skulle vara lugna. Problemet med bensin är just att man får åka en bit å tanka hojen. Sugen som faan såg dock att mellangruppen är fullbokad. Sedan fanns ju mellansnabb som jag tror skulle passa bättre. I alla fall för dig Sämsgård som regerade på Säve.:D

LG du får faan fixa skinn så du kan åka i annan grupp. Lugna är aldrig en rolig grupp:tungan

Ska kolla med frugan...:gnissla

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
Jo men trodde inte alla skulle vara lugna. Problemet med bensin är just att man får åka en bit å tanka hojen. Sugen som faan såg dock att mellangruppen är fullbokad. Sedan fanns ju mellansnabb som jag tror skulle passa bättre. I alla fall för dig Sämsgård som regerade på Säve.:D

LG du får faan fixa skinn så du kan åka i annan grupp. Lugna är aldrig en rolig grupp:tungan

Ska kolla med frugan...:gnissla

soppan blir i ryggen ja vet lungna suger men bättre än inget ska köpa skinn när ja får råd får la kolla me mattias

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj

vi e nog bara ja som kör motard men ska kolla om man kan fixa ett skinns tills dess så man kan byta grupp har aldrig kört långsam för men det går väll piska ändå???

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
vi e nog bara ja som kör motard men ska kolla om man kan fixa ett skinns tills dess så man kan byta grupp har aldrig kört långsam för men det går väll piska ändå???

Det var ju speciella regler i lugn grupp för omkörning o.s.v, åk till sportdepon på stigscenter han har riktigt bra priser på skinnställ.

Rasor det var mellansnabb grupp jag hade bokat i ., (läste fel)
Så de e bara att hänga på ,. desto fler motarder desto roligare.:)

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Det var ju speciella regler i lugn grupp för omkörning o.s.v, åk till sportdepon på stigscenter han har riktigt bra priser på skinnställ.

Ska bolla lite med frugan så får vi se om hon "släpper" till.... :D

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke

Anmäld i medelsnabb. Får se om man får plats dårå!
Jag kommer försöka ta släp upp om ngn vill dela.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Har prel. bokat ett släp och det finns ev en plats kvar. Högstbjudande:D
Har ngn en dragbil skulle det vara kanon..

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024