Rasorblade
Ny medlem
Gött då blir vi 2 motarder i alla fall , men det måste väll finnas nån mer som är sugen?
nano vilken grupp ska du köra i?
Ska se om jag inte kan få med ngn mer
Gött då blir vi 2 motarder i alla fall , men det måste väll finnas nån mer som är sugen?
nano vilken grupp ska du köra i?
ja ska me betalar på tis morgon ska fixa skinn oxå men måste det va hel ställ lr funkar icon jackan + skinn bralls
Har fixat släp. Har en plats kvar. Så ska du med och har en motard så kan du få plats.
Vilken lyckost du är som har lyckats fixa ett släp .
ja ska me betalar på tis morgon ska fixa skinn oxå men måste det va hel ställ lr funkar icon jackan + skinn bralls
Jag har anmält mig medGött då är vi 3!
Jag har anmält mig med
Lugn blev det visst, har aldrig kört på bana innan. Det står på sidan att man kan bli uppklassad på plats så jag siktar på medel iaf, efter något pass...Gött då är vi 4!
Vilken grupp är du anmäld i?
I mina hoods är gatorna torra, kanske är det dags att åka lite hoj?
Nån som är med kl. 12.15?
Edit: jag hoppar att åka idag, var visst massa elaka minusgrader och sen blåsigt som fifan. Film under filt verkar var the shit!
Nu är jag oxå bokad till den 18 maj!
vad ska man ha för storlek på stället om man e 183 76-80kg hade tänkt spike motard ställ nån som vet
vad ska man ha för storlek på stället om man e 183 76-80kg hade tänkt spike motard ställ nån som vet
Her e de minus kan ja lova. jag o carl lille aker moppe her i bara shorts o sandaler, yes bara shorts. crazzzy va
typ 30grader nu vid 19.20
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |