Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
hur blir det med borås, vad är det som krävs (oljeuppsamlingskärl, najade skruvar...), tider etc ?
 

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
Vi har inte fått skickat in pappren till vaktchefen än. Han svarar inte på telefon enligt Daniel. I de vi skrev så ansöker vi om att få åka tisdag och torsdag då detta är så kallade bullerdagar. Lördag och söndag har vi även ansökt om att få använda parkeringen mellan 10 - 17. De vore tacksamt om vi kunde hålla oss lite tills allt är klart. Så fort vi får svar från vaktchefen så kommer vi lägga ut informationen på nollkollracing.se samt posta här.

/Mojo

låter som ett smart drag.

Så då drar vi till Borås på onsdag!!!! :yoparty
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen

Kan bli krångligt att regga om den med dagens reg-besiktningar som ändras vid årskiftet (???)

Men annars är det nog ett bra köp, med dubbla uppsättningar hjul och skjutsäker motor.
Lagom, det gillar jag! :yoparty

Du får väl ligga på dem och "kräva" att den regbesiktigas för LV innan du köper den.
Den är ju färdigkittad med blinker redan =)

Btw, har inte den stått hos dem ett bra tag nu???
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
vem är det?:va



gör så:tummenupp

jäkligt schyst avatar btw:)

Tack för det:Bugar
Kan bli krångligt att regga om den med dagens reg-besiktningar som ändras vid årskiftet (???)

Men annars är det nog ett bra köp, med dubbla uppsättningar hjul och skjutsäker motor.
Lagom, det gillar jag! :yoparty

Du får väl ligga på dem och "kräva" att den regbesiktigas för LV innan du köper den.
Den är ju färdigkittad med blinker redan =)

Btw, har inte den stått hos dem ett bra tag nu???

Får kolla med säljaren hur det är med om-reggning osv. grejen är ju även att den även måste reggas till 25 kw:gnissla

Men snubbarna på honda brukar vara snabba, när FMX'en skulle reggas till 25 kw så vart det fixat på nolltid.

Angående om den har stått hos dem ett tag så kan det inte ha varit mer än 2 månader, senast jag var där o kollade så hade dem ingen XR 650 inne.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
är tanken att du ska byta in fmxen lr?

Exakt, putts väck me den, men dem lär inte ge mycket i inbyte, som alla andra firmor... :gnissla men men, får se vart det hela leder:tummenupp

Kollade på lite info om hojen, självklart så krånglar ju länken, www.honda.se, och där stod det att den hade en torrvikt på 122 kg och 61 hk, och då undrar jag, är det tröttheten som ger infon till mina ögon:va
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Exakt, putts väck me den, men dem lär inte ge mycket i inbyte, som alla andra firmor... :gnissla men men, får se vart det hela leder:tummenupp

Kollade på lite info om hojen, självklart så krånglar ju länken, www.honda.se, och där stod det att den hade en torrvikt på 122 kg och 61 hk, och då undrar jag, är det tröttheten som ger infon till mina ögon:va

effekten behöver du nog inte bekymra dig över bauens xr650 drar jämt med min husa 650 -04 med fp-system:gråta :)
 

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
undrar oxå vad det e som gäller

Skulle till 99% säga att kravet är

Najjade oljepluggar, bromsok.
Inget glykol i kylaren.
Om ni har framlampa så tejpa den som på bandagarna.
Har ni detta så får ni köra, kanske plocka av blinkers, med det gör vi ju på plats i såfall. Jag har verktyg med i bussen.


Ang personlig utrustning är det nog lite upp till var och en, då det står att all körning sker på egen risk. Men krav är nog hjälm, stövlar och ryggskydd. gortex eller skinn upp till var och en. Men skinn är ju att föredra.


Nu får vi visa att vi finns och vill ha mer öppettider på banan!!!

Själv åker jag från GBG imorgon run 15:30
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Hinner fan inte ta borås denna onsdagen:huvet
Får väl försöka lösa det nästa vecka istället:)
 

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Jag åker nog från gbg 1700. Utgår med kärra från mölndal. Ev. så tar jag med en polare. Men det är ju inga problem att hänga på tre cycklar om nån mer vill hänga på.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top