Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
ok,., ska vi mötas upp någon stanns? ,så jag hittar,. när hade du tänkt å åka?

jag kommer åka lite senare. sitter fast i möte kl 15. är i borås senast 1900. åker förhoppningsvis kl 17.

du åker mot borås och när varbergs (41:an) skylten kommer så kör du av. sedan kör du mot varberg tills det står motorstadion till höger. sedan är det skyltat resten.

"Vägbeskrivning Borås Motorstadion
Från norr ( Göteborg ,Jönköping) riksväg 40 i Borås ta avfart riksväg 41 Varberg efter ca 11 km se skylt Viskafors , Motorstadion
sväng höger därefter sväng vänster efter 2 km se skylt motorstadion efter 3 km sväng höger se skylt motorstadion grusväg ca 3 km
Välkommen till Borås motorstadion"

behöver inget uppsamlingskärl eller dylikt. kan dock vara bra att ha.

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
jag kommer åka lite senare. sitter fast i möte kl 15. är i borås senast 1900. åker förhoppningsvis kl 17.

du åker mot borås och när varbergs (41:an) skylten kommer så kör du av. sedan kör du mot varberg tills det står motorstadion till höger. sedan är det skyltat resten.

"Vägbeskrivning Borås Motorstadion
Från norr ( Göteborg ,Jönköping) riksväg 40 i Borås ta avfart riksväg 41 Varberg efter ca 11 km se skylt Viskafors , Motorstadion
sväng höger därefter sväng vänster efter 2 km se skylt motorstadion efter 3 km sväng höger se skylt motorstadion grusväg ca 3 km
Välkommen till Borås motorstadion"

behöver inget uppsamlingskärl eller dylikt. kan dock vara bra att ha.

ok, ring mig om jag ska ta med fälgen, jag åker också vid 17

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
får tacka så mycket för igår. särskilt för att jag fick låna ditt däck klasse. kom ju lite sent men det är sjukt kul oavsett hur mycket man får köra.

var anmäler man sig till åland?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
funkar inte den du har då? kan ju alltid plåga kurvor med den ;)

så mkt tid och pengar jag har lagt på den........ jag tänkte inte ta ut den på banan. fegranden skall vara en meter minst.:D

nä men tanken har varit att jag ska byta INFÖR denna säsong. jag har tagit mellankort och hela fadderullan men det har krånglat massor med 125an så jag har inte kunnat sälja den.

önska mej lycka till på besiktningen som är om 1 timme och 25 min... mekade precis till en maguyverlösning då jag kom på att jag inte hade nån reflex bak precis innan jag gick å la mej igår kväll.:D

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3645912#3645912

Last edited:

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
får tacka så mycket för igår. särskilt för att jag fick låna ditt däck Classe. kom ju lite sent men det är sjukt kul oavsett hur mycket man får köra.

jag hade ju ingen användning av de så de e klart,
ja de va riktigt roligt,. nu är varannan onsda i sommar uppbokad:yoparty .
ska bara se till att foten minskar lite i storlek så jag får i den i stöveln igen:tungan .
'
se till att boka åland nu!!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag hade ju ingen användning av de så de e klart,
ja de va riktigt roligt,. nu är varannan onsda i sommar uppbokad:yoparty .
ska bara se till att foten minskar lite i storlek så jag får i den i stöveln igen:tungan .
'
se till att boka åland nu!!

vi får höras ang åland lite längre fram å se vilka som ska upp. se om det går att samåka:)

Ling

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2007
Hoj
2006 KTM 950
Några som e sugna på en 950 åkning på söndag? (Andra är även välkomna förstås :))

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07
Jag betala precis för lägret på Åland:D ...Kul att det blir så många motardpiloter från västkusten:tummenupp .... Men ser inte fram emot bilresan med släp i 2x50mil och LG snarkande på axeln:tungan

Edit: Jag är ledig imorgon, så om nån vill ut och köra imon så slå en signal 0736 599 699 (inte innan 10 dock:trött )

Last edited:

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Jag betala precis för lägret på Åland:D ...Kul att det blir så många motardpiloter från västkusten:tummenupp .... Men ser inte fram emot bilresan med släp i 2x50mil och LG snarkande på axeln:tungan

Edit: Jag är ledig imorgon, så om nån vill ut och köra imon så slå en signal 0736 599 699 (inte innan 10 dock:trött )

va fan kan ju inte sova hela dan :D
ja lämnar ungarna kl 10 men ska hämta dom 12 igen så en liten tur kan vi ta sen lämnar jag dom vid 17 tiden efter det kan vi ta en långtur nån mer en ja å sputnik som e sugen:yoparty

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
samling gp 1800 om det finns nån som vill me

Last edited:

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007