Sämsgård
Hej hej
Fan va surt! Hoppas du läker fort.
ja va ute å testa precis å den funkar nu, fast de e lite jobbigt när den ska i och ur stöveln ,
å ida e de ju hyffsat väder så blir det någon samkörning idag eller???
Fan va surt! Hoppas du läker fort.
hade mer än gärna kört idag men har ingen motor tyvärr
Jasso?! Har den gett upp?
nån som vet vart man hittar alla (SVEMO) regler för najning av bultar, plast på styre och fotpinnar etc. finns ju hur många rekomendationer som helst. pratade med en kompis som sa att det tom fanns krav på vilken typ av najtråd man skall använda...
http://www.svemo.se/file_out.php?id=2405
Har inte läst det än, men jag tror inte att puckar på fotpinnar o liknande står där, utan det brukar nog ligga i tillägsreglerna på tävlingen. Örebro tror ja tex vill ha sånna puckar, men i falkenberg behövdes det inte.
Vilka tävlingar ska du köra?
Örebro har inga krav på kraschpuckar.
Däremot najning, uppsamlingskärl m.m.
Samtliga oljeskruvar, kylarlock, filterlock m.m. skall najas
Regler för träning:
Medlemsskap i SVEMO-ansluten klubb krävs. Se www.teknismc.se för hur du blir medlem i TMC.
MCn skall vara utrustad enligt SVEMOs reglemente vad gäller najjning, uppsamlingskärl mm. Dessutom skall kraschpuckar för fotpinnarna monteras (gäller supermoto). Glykol får ej finnas i kylaren (gäller vätskekylda supermoto och minimoto). Miljömatta under cykeln i depån är krav, har du ingen finns det att köpa på plats.
Personlig utrustning enl reglemente är naturligtvis oxå krav för båda disciplinerna.
Varit borta en månad på jobb kommer hem på fredag undrar om det blir någon körning i helgen
vet att inte detta är någon annons sight, men nu när jag inte kör mer motard så kanske folk i gbg vill köpa lite nya däck till bra pris? Finns även däckvärmare "nya och beg", däckskärare mm
bara att hojta till på PM
vet att inte detta är någon annons sight, men nu när jag inte kör mer motard så kanske folk i gbg vill köpa lite nya däck till bra pris? Finns även däckvärmare "nya och beg", däckskärare mm
bara att hojta till på PM
vafaan har du slutat?????
Du kommer att få samtal, men varför ska du inte köra mer?
Tippar på att vi är tre som kör förbi dig på fredag eftermiddag på väg till örebro, när är du hemma?
mmm, slitit länge för att få till träning i gbg, men det verkar omöjligt. Vill inte åka land och rike runt för att träna. Ska man sattsa och lägga så mycket pengar/tid vill jag kunna träna 3 gånger i veckan. Så det blir cross igen...
bara att ringa, men om jag inte är hemma kan jag fixa så emma är det. så löser vi resten sen
blir åk idag 1200 gp
ja å sputnik
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar