Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Gick med
26 Jun 2004
Hoj
Husa
grattis kul med en kompis dom e as snygga keso :D
ska du med ut å köra ikväll nu då lr ska du va hemma å äta knäckebröd :D

Dom e PISSfula :cool: :D
Bara MIN som e snygg :rofl

Nja... e lite sugen men inte på angered, så blir nog hemma (lat meh ju).
slut på knäckemacka så har gått över te riset nu... ;)

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
slutar vid 8 så om ni är där vid halv 9 kan ja komma förbi har inte ditt nummer så du får ringa mej 0701-179335

Ja åker ut nu, tror sämsgård kommer oxå. Borde vara kvar vid den tiden. 0736-841 532 är mitt nummer, svarar ja så har ja redan kommit hem igen. :)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Vad i helvete gör en kvadrat meter stor tunn genomskinlig hal plast skiva mitt i vägen!!! Höll på o träna motardsladdar lite idag och skulle bromsa in lite mer med frambromsen efter jag sladda men han inte se att jag gled över en tunn genomskinlig plast skiva med framdäcket. Gled omkull direkkct och slog i vänster knä och tumme. Hojen klarade sig ganska bra, snett kopplings handtag för att fanskapet till handtagsskydd vek upp sig. Styret blev snett som satan men gick o vrida tillbaka någorlunda.

Ska röntga knät o handen imorgon, knät är förhoppningsvis ok även om det hoppar till när man går, tummen är kanske en spricka så då bir det väl gips ett tag framöver :huvet

Last edited by a moderator:

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Vad i helvete gör en kvadrat meter stor tunn genomskinlig hal plast skiva mitt i vägen!!! Höll på o träna motardsladdar lite idag och skulle bromsa in lite mer med frambromsen efter jag sladda men han inte se att jag gled över en tunn genomskinlig plast skiva med framdäcket. Gled omkull direkkct och slog i vänster knä och tumme. Hojen klarade sig ganska bra, snett kopplings handtag för att fanskapet till handtagsskydd vek upp sig. Styret blev snett som satan men gick o vrida tillbaka någorlunda.

Ska röntga knät o handen imorgon, knät är förhoppningsvis ok även om det hoppar till när man går, tummen är kanske en spricka så då bir det väl gips ett tag framöver :huvet

fan vad tråkigt hoppas det går över snabbt så vi kan busa snart igen ha det gött:)

å tack för ikväll alla hoppas du får upp filmen på youtube snart :yoparty

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Borås imorgon. Åker efter 16. MC-släpet är fullt men är intresset stort så kan jag ev. fixa större kärra så fler kan följa med.

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07

Fan vad tråkigt:( nu när du fått nytt bak däck att sladda med. Drick massa mjölk så skall du se att du blir hel på nolltid. :rolleyes:

Ligger o laddar upp just nu. Gå in på www.youtube.com/karrabarra så borde du hitta den om en kvart eller så.

Rolig film och grymt låtval!:klappar Men man märker att man behöver lite mer träning på gruset....Ser ju inte riktigt ut å gå så snabbt som det kändes.:D Men jobbigt var det iaf

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-

Vad tråkigt att du klotade och skadade dig. Hoppas det inte är något allvarligt med knät eller tummen.
Det blir ett gyllne tillfälle att hotta upp mc:n med något fräckt crosstyre (renthal m.m.)

Last edited:
Gick med
26 Jun 2004
Hoj
Husa
Zarrell

:klappar :kryckor :pussa

Trist att du skada dig men tyvärr tillhör de, tur de inte blev värre med dig...
hojen har du juh tid att fixa nu under tiden du inte kan åka ändå... :tummenupp
så häng inte läpp för de kommer hända igen :såjaponken

Krya på dig....

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Ida åker vi ett gäng till borås o kör. Kerttu o en jobbarkompis drar från mölndal vid 16-tiden o ja o sputnik drar från olofstorp vid samma tid. På mitt släp finns det plats för en till hoj. Om nån vill mä så är det bara o slå en pling på 0736-841 532

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Det var hans 6e(?) vurpa för i år, så han är nog medveten:rolleyes: :arsele :tungan

5e just i år tror jag :D

Fy fan nu har jag suttit 6 timmar på akuten idag trots att jag röntgade och blev kollad igår o i morse. Men nu har jag gips på i alla fall och ska troligtvis opereras imorgon. Behövde tydligen sättas in ett stift för att det ska kunna läka ordentligt:näsblod

Last edited by a moderator:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
5e just i år tror jag :D

Fy fan nu har jag suttit 6 timmar på akuten idag trots att jag röntgade och blev kollad igår o i morse. Men nu har jag gips på i alla fall och ska troligtvis opereras imorgon. Behövde tydligen sättas in ett stift för att det ska kunna läka ordentligt:näsblod

Hmm, 3 överslag, 1 överslag vid stoppie osså den lilla börn-incidenten :)D) och nu denna, blir la 6?

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Hmm, 3 överslag, 1 överslag vid stoppie osså den lilla börn-incidenten :)D) och nu denna, blir la 6?

Men du för fan, burn incidenten räknas väl fan inte, jag välte med hojen i 2 km/h... I så fall om du ska tänka så är det 9 vurpan eftersom jag vält med drzan 3 gånger...

Nej.. 4 överslag varav ett med stoppie, sen gled jag omkull med 125an på rullgrus i höstas tror jag det var.

Så med denna är det totalt 5 riktiga vurpor i år.

Edit: eller ja, jag har glidit omkull en annan gång också med 125an när det var ett tunnt lager is på vägen, sen om du räknar med monkeybike vurpan är det ju 7 gånger i år.... Men fan, orka räkna :D

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...