Sämsgård
Hej hej
vad är det som gäller i morgon?,?, utgår vi ifrån krossen igen eller? vilken tid ska vi säga?, ja kan ifrån kl 14.30![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Men du för fan, burn incidenten räknas väl fan inte, jag välte med hojen i 2 km/h... I så fall om du ska tänka så är det 9 vurpan eftersom jag vält med drzan 3 gånger...
Nej.. 4 överslag varav ett med stoppie, sen gled jag omkull med 125an på rullgrus i höstas tror jag det var.
Så med denna är det totalt 5 riktiga vurpor i år.
Edit: eller ja, jag har glidit omkull en annan gång också med 125an när det var ett tunnt lager is på vägen, sen om du räknar med monkeybike vurpan är det ju 7 gånger i år.... Men fan, orka räkna![]()
vad är det som gäller i morgon?,?, utgår vi ifrån krossen igen eller? vilken tid ska vi säga?, ja kan ifrån kl 14.30![]()
vad är det som gäller i morgon?,?, utgår vi ifrån krossen igen eller? vilken tid ska vi säga?, ja kan ifrån kl 14.30![]()
Vad är det för typ av körning imon? är ju i inkörningsfasen av hojen nu så att ligga o tokvarva för att hålla jämt tempo e väl kanske inte det mest ultimata, måste dock träna upp körningen på framhjulet igen (o komma igång med körning på bakhjulet)![]()
En tanke, ni ska nog inte köra till krossen innan de slutat jobba där, de lär väl jobba till 16-17 tiden iallfall?
Är ni kvar lite senare, typ 19-tiden så tittar ja förbi om det inte regnar...
Vad är det för typ av körning imon? är ju i inkörningsfasen av hojen nu så att ligga o tokvarva för att hålla jämt tempo e väl kanske inte det mest ultimata, måste dock träna upp körningen på framhjulet igen (o komma igång med körning på bakhjulet)![]()
inkörningsfasen
Vafaaan e de för påhitt...![]()
bara Nördar å kärringar som håller på me sånt trams,
eller e de bara så att KTM inte e start klara när dom levereras å kan svinas med meengång![]()
![]()
"man behöver bara köra normalt vid inkörningen" sa du till mig, då är de väll bara att varva på som man "normalt gör". För övrigt så lär du väll inte precis varva sönder den i 130-140km/h efterssom du ahr orginaldrevningen på![]()
och snabbare än så har de aldrig gått när jag varit med och kört!
![]()
Hur nöjd som helstÄr du nöjd med 690 motarden. Funkar den bra som 25 KW??
Är den roligare än FMX 650??
Ah, ska ni köra i grustaget så kan man ju träna lite själv vid rakanVi kör grus vid angeredskrossen. Så det e bara att komma å köra in pärlan på gruset. Men jag kör gärna innan, som sagt bara att slå en pling.
Vafaaan e de för påhitt...![]()
bara Nördar å kärringar som håller på me sånt trams,
eller e de bara så att KTM inte e start klara när dom levereras å kan svinas med meengång![]()
![]()
Man måste köra in sig själv också, alla är inte kungar från början, herr självgod husa-pilot![]()
![]()
De går å går å går
Precis vad jag sa till honom när han kom hem till mig 5 min efter vurpantur du inte kör sporthoj kompiz
Ja det har du alldels rätt i. Vi satsar på 17:00 då och så kör vi där tills vi spyr. Vi är nog kvar där tills det blir mörkt. Så det är bara att dyka upp när du kan
![]()
Jag drar nog ut å kör runt lite innan om det inte regnar då förstås.
Bara att ringa om nån vill köra innan 17:00
0736 599 699
Vi kör grus vid angeredskrossen. Så det e bara att komma å köra in pärlan på gruset. Men jag kör gärna innan, som sagt bara att slå en pling.
inkörning sker bäst vid användning till max.... Titta på min och på Kesos Husor.... De går å går å går, just pga våran inkörning = full gas direkt.![]()
Fräsh film Patrik!
Jag å LG drar ut å kör strax. Vi skall mötas vid gp 17:15. Om någon e sugen på att hänga med så e det bara att dyka upp. Blir nog asfaltskörning idag.
Ring om ni vill mötas upp senare 0736 599 699
Kanske kommer förbi............... om den inte är såld innan![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |