Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
:hej Jag är sugen! :hej

Men jag har ingen kärra. Har du plats över i bilen?

Hehe...Ja du skulle sätt de andra korten på dig :skrämd

Hur är det med benen? :kryckor Kan du gå bättre nu efter din åktur?

jag skulle kunna vara intresserad av motard imorgon. får känna lite på det under kvällen.

cross finns det inget öppet på onsdagar. tis, tors o lör gäller på i stort sett alla banor. men på lördag skulle jag kunnna tänka mig köra cross.

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07
jag skulle kunna vara intresserad av motard imorgon. får känna lite på det under kvällen.

cross finns det inget öppet på onsdagar. tis, tors o lör gäller på i stort sett alla banor. men på lördag skulle jag kunnna tänka mig köra cross.

Kör ni cross med motarderna eller har ni crossar oxå?

Du kan la slå mig en signal om du bestämmer dig för att åka borås imorgon 0736-599 699.

Vad har du gjort med framdäcket här? Ser ju helt pafft ut.http://gyfflo.com/bilder/mc/vessingsboda_20080830-31/169.html

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m

Du kan la slå mig en signal om du bestämmer dig för att åka borås imorgon 0736-599 699.

Vad har du gjort med framdäcket här? Ser ju helt pafft ut.http://gyfflo.com/bilder/mc/vessingsboda_20080830-31/169.html

coolt, är det en nergång från bakhjulet.:va

e vädret bra så e ja sugen på borås imon,
jag har platts om du vill.

vi kanske skulle testat furufjäll eller älvängen by motard på torsdag om det inte är för geggit...?

Last edited:

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
:gnissla

kör jag cross så gör jag det med husan, men då med crossdäck.

blir det motard så höres vi. jag vet ännu inte hur mycket vi har att göra imorgon. 0702-173377

däcket hade innan det ögonblicket ett tryck på 1.65 bar och ett avstånd till backen på ca 1m. i just det ögonblicket antar jag att trycket har ökat en aning. fattar inte hur grejjerna håller ihop på grus, typ efter en tung landning, om däcket ser ut så efter bakhjulsåka :gnissla

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Du hade säkert ett tryck på 2 kilo+ då det lär vart varmt, notera även att fjädringen inte är det minsta komprimerad än heller ;)

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
Du hade säkert ett tryck på 2 kilo+ då det lär vart varmt, notera även att fjädringen inte är det minsta komprimerad än heller ;)

skötmumrik hur går de med motorn, blir det nn fajt på sönda eller?:tuttar

Fint det! Vi kan ju hörs under dagen imorgon. Men vädret ser ju sådär ut.

yes gubbs vi hörs av imorron, snyggt skrap sputnik lite till så lägger asfalten i nästa växel åt dig ocksåhttp://gyfflo.com/bilder/mc/vessingsboda_20080830-31/218.html

Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
skötmumrik hur går de med motorn, blir det nn fajt på sönda eller?:tuttar

Fajt kan det bli men min hoj segas det med, kanske kan bli apriliafight eller smr560fight ;) men det märker vi. Har för dåligt med tid att skruva med min egen nu tyvärr:huvet

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
jag kan inte vara med ikväll. har nån bristning i nacken efter brottningen med karin som jag inte blir av med. :huvet

torsdag blir också svårt. men lördag är jag på.

haha, skyll på mig bara! Du får la lära dig o klappa av när det börja gurgla i halsen o det börja knaka i nacken! :whip

nä uch, ja har faktiskt lite dåligt samvete... Krasha din hoj o din nacke... fy på mig... :fatta!

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
haha, skyll på mig bara! Du får la lära dig o klappa av när det börja gurgla i halsen o det börja knaka i nacken! :whip

nä uch, ja har faktiskt lite dåligt samvete... Krasha din hoj o din nacke... fy på mig... :fatta!

det kändes inget när vi brottades. konstigt... för nacken brukar knaka ganska mycket innan man får ont. men ok, nästa gång skall jag hoppa på dig o få dig att klappa ut, vart tog det roliga momentet i submission vägen ? tror inte du kommer vilja brottas med mig igen...

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
det kändes inget när vi brottades. konstigt... för nacken brukar knaka ganska mycket innan man får ont. men ok, nästa gång skall jag hoppa på dig o få dig att klappa ut, vart tog det roliga momentet i submission vägen ? tror inte du kommer vilja brottas med mig igen...

Va, så du tog inte i, ja som var grymt stolt över att undvika utlåsning av en 20kg tyngre best.. ;)

Nädå, klart det e roligare o ge o ta, 1 minuters fighter utvecklas ju ingen på, varken vinnaren eller förloraren. Synd på din nacke bara, men du fattar att ja måste förolämpa dig lite! :tungan

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
Grym film Kerttu., snygg inledning:6surkart ....................:)

P.S Hur gör vi med helgen i september? Ska vi åka då med?

tja det var väl typ din 6:e vurpa den dagen. o hur många fler blev det andra dagen ?

vart var det sjuksköterskan plåstrade om dig förresten ?

jag e sugen på åland 20:e september men måste få ordning på fjädring etc först. ev kolla upp vädret också :tuttar

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
tja det var väl typ din 6:e vurpa den dagen. o hur många fler blev det andra dagen ?

vart var det sjuksköterskan plåstrade om dig förresten ?

jag e sugen på åland 20:e september men måste få ordning på fjädring etc först. ev kolla upp vädret också :tuttar

jojo men det regnade ju och jag åkte ju med slicks!!:mad: :D , andra dagen var det väll ingen vurpa tror jag....kanske nån..
omplåstring på ett pinsamt ställe vet vi inget om., men jag hörde att de var nån som losa imot en tjej i brottning:tuttar 2 gånger hehe

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy