Grymt skoj ida, här kommer ett par bilder, fler finns på www.lilltryne.se under "bilder".glömde att säga att det var förbannat kul. fler får hänga på nu.
Nu hoppas jag å LG att alla gnuggar sina små geniknölar, så vi får fram äkligt många ideer på grussmiskar vägar, då jag å lg var ut å rekade lite i skogarna i torsdagskväll, å vi hoppas på grym uppslutning nu under hösten. Så fram me förslag nu när det blir fint väder till veckan. Så hörs vi här när det e dax.![]()
Lilltrynes äppel å blåbärspaj är mycket,, yammi yammi,,,![]()
fan att man inte kunde va med såg riktigt kul ut.
fått till hoppet bra oxå.
tänkte föreslå nu på sön att vi samlar ihop ett gäng å smiskar grus vägar runt gråbo samt grus hålan där, skulle även kunna ta med en gångs grillar mm en hel dag med andra ord. vilka en på om vädret tillåter.
1. lg76
Jag är gärna på om nån kommer o hjälper mig igång med hojen... (Benet mitt håller inte för o kicka igång med ännu)
du har väl 2 ben att kicka med, så använd reserv benet![]()
Den var rätt bra faktiskt. Har testat det med men e för vinglig för o stå stabilt på ett ben tyvärr.
ingen som e på sön lr.. tråkigt att det e så dålig uppslutning vi blir nog 3-4 ivf men kul om mer kan.
ingen som e på sön lr.. tråkigt att det e så dålig uppslutning vi blir nog 3-4 ivf men kul om mer kan.
jag e på på söndag om vädret e braingen som e på sön lr.. tråkigt att det e så dålig uppslutning vi blir nog 3-4 ivf men kul om mer kan.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |