Krilllan
Ny medlem
jag har träningsverk i hela överkroppen. är det ett tecken på att de va längesen man körde hoj på riktigt eller?
Jag har oxå träningsverk Har inte sovit så här gott på länge som jag gjorde i natt.
jag har träningsverk i hela överkroppen. är det ett tecken på att de va längesen man körde hoj på riktigt eller?
Jag har oxå träningsverk Har inte sovit så här gott på länge som jag gjorde i natt.
inte jag heller. försov mig som fan oxå så sov typ 12 timmar. och är lika trött idag
Det går utför med dagens ungdom...
inte jag heller. försov mig som fan oxå så sov typ 12 timmar. och är lika trött idag
Det går utför med dagens ungdom...
sen jag la ner hockeyn har allt vad gäller kondition och kropsfysik gått utför
Ha ha fy fan jag sov 17 timmar inatt, vaknade kl 3, stel men utvilad
En stilla undran.
Är en Yamma XT660X välkommen i motardtråden. Eller är det bara en fejkmotard som folk ser ner på?
En stilla undran.
Är en Yamma XT660X välkommen i motardtråden. Eller är det bara en fejkmotard som folk ser ner på?
En stilla undran.
De va inga skenande polishästar denna gången då
Klart du e välkommen. Ju fler som åker desto ballare e det ju
BTW, fick skäll av lillesyrrans kille igår, han hade vart och gått på Linnegatan med hunden deras, och han menade på att det var några jävla galningar som kom farandes på motarder och att det brötade något alldeles för djävlingt...
Så han förutsatte direkt att jag var inblandad... Märkligt..
Klart du e välkommen. Ju fler som åker desto ballare e det ju
BTW, fick skäll av lillesyrrans kille igår, han hade vart och gått på Linnegatan med hunden deras, och han menade på att det var några jävla galningar som kom farandes på motarder och att det brötade något alldeles för djävlingt...
Så han förutsatte direkt att jag var inblandad... Märkligt..
Du får ta o kolla legg på din lillasysters kille. Han kan vara plastikopererad och i själva verket 60+
(Fattar inte hur man citerar 2 eller fler i samma inlägg)
idag blir det körning!
ja de blir åkning!
ja åker te banan pioren snart
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|