Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
jag drar å hämtar hojen nu och rör mig in mot stan.

ring om nån vill honka. 0737012590
 

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Göteborg/Majorna
Hoj
KTM 525-07
Snart skall jag kicka igång min hoj. Är grymt sugen nu när vädret börjar bli fint.

Zarell va du i majorna igår? Tyckte jag såg dig borta vid kungsladugård.
 

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Tjenare allesammans!
Precis köpt mig en ktm 625 och väntar bara på uppkörningstid. Det verkar änna som att alla känner alla i denna tråden, så hoppas ni inte har något emot ifall man söker hoj/kör sällskap när jag fått kortet :p?

Finns det fortfarande folk som kör nere i Arendal?? Vet att jag var ofta där ner för 2 somrar sedan när man puttrade moped, och kikade på alla stora killar med sin leksaker och drömde sig bort:D

En annan nyfiken fråga, vad är det för ålder på er som kör runt i gbg på motard?

Ha de gött!!
 
Last edited:

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Efter en olycka så har vakterna fått order att "köra bort" stuntande hojåkare från p-platserna i Arendal. Så det är färre som kör där nu.
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Det är väl endast på helgerna man kan köra i Arendal om man är någorlunda diskret, i veckan när folk jobbar är det fullt med bilar och människor som blir störda, dessutom kommer det vakter direkt.
 

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Det är väl endast på helgerna man kan köra i Arendal om man är någorlunda diskret, i veckan när folk jobbar är det fullt med bilar och människor som blir störda, dessutom kommer det vakter direkt.

Ah okej, jo under vardagarna vet jag att det är mycket folk (åker igenom där typ varje dag). Men på helgerna känns det som en spökstad typ ibland.

Finns det några andra bra ställen på Hisingen där man kan öva på att slanga utan att massa folk kommer och klagar?
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
nej är fortfarande nej. men ibland får man vara ifred. om ni åker ner, sköt det på ett snyggt sätt så kanske vi kan lirka ur buttpluggen hos vaktbolaget och får tillåtelse till att vara där.

åldrarna på oss är ganska olika. vi är ett par st under 20 för tillfället så du kan vara lugn.


köpte du din hoj neråt skåne? är likt paddes gamla 625a. han hade ute den på annons i höstas vet jag, men vet inte hur det slutade.
 

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
nej är fortfarande nej. men ibland får man vara ifred. om ni åker ner, sköt det på ett snyggt sätt så kanske vi kan lirka ur buttpluggen hos vaktbolaget och får tillåtelse till att vara där.

åldrarna på oss är ganska olika. vi är ett par st under 20 för tillfället så du kan vara lugn.


köpte du din hoj neråt skåne? är likt paddes gamla 625a. han hade ute den på annons i höstas vet jag, men vet inte hur det slutade.

okej okej, nä jag körde upp till Sundsvall och köpte den, av en kille som hette tommas.. 10h i lastbil, men det var det värt:tummenupp
 

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
åh herre min skapare. bra pris eller?

nja vet inte riktigt:confused: Gav 62, 06a endast körd en säsong 150mil (om nu det stämmer), dubbla kåpsett, accra pipor + massa andra små saker, grymt bra skött, den ser ut som att den precis rullat ut från fabriken.
Killen som hade den innan, påstod iaf att han bara tyckte det var kul att pilla lite med den, men att han ledsnade på att köra den och ville byta mot något annat.
Vet att Superbike har en 660 -06 350 mil helt original, den begär dem 65 för.
 

_Rick_

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2009 Yamaha XT660X
På Lördag skall jag ut ett par timmar. Premiärturen på den nya XTX:en :banana

Dock med övningskörningsvästen på...

Men vad gör det, man får ju köra hoj!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top