Zarell va du i majorna igår? Tyckte jag såg dig borta vid kungsladugård.
Det är väl endast på helgerna man kan köra i Arendal om man är någorlunda diskret, i veckan när folk jobbar är det fullt med bilar och människor som blir störda, dessutom kommer det vakter direkt.
nej är fortfarande nej. men ibland får man vara ifred. om ni åker ner, sköt det på ett snyggt sätt så kanske vi kan lirka ur buttpluggen hos vaktbolaget och får tillåtelse till att vara där.
åldrarna på oss är ganska olika. vi är ett par st under 20 för tillfället så du kan vara lugn.
köpte du din hoj neråt skåne? är likt paddes gamla 625a. han hade ute den på annons i höstas vet jag, men vet inte hur det slutade.
okej okej, nä jag körde upp till Sundsvall och köpte den, av en kille som hette tommas.. 10h i lastbil, men det var det värt
åh herre min skapare. bra pris eller?
Gött väder imon!! ska vi åka nått??
Jag ska köra till jobbet i alla fall. Vet inte när jag slutar så idag riktigt, när hade du tänkt?
Jag fick bes tid för bilen så jag hinner inte idag men på lörda ska det ju bli kalas väder!
Jag och polare ska antagligen ut och köra lördag? Är det GP 12.00 som gäller elle?
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari