Vem fan är inte trött Jag har dessutom ont i röven Förstod du vad jag menade när jag gestikulerade åt dig efter utfarten på leden?
jag kopplade inte direkt. men misstänkte att du gått över.
Vem fan är inte trött Jag har dessutom ont i röven Förstod du vad jag menade när jag gestikulerade åt dig efter utfarten på leden?
jag kopplade inte direkt. men misstänkte att du gått över.
Ha ha ok. Du föresten, nu förstår jag varför vissa tycker det är värt att behöva byta olja var 5e timme
Härlig tur idag , jag o Krillan skulle komma efter men jag var klantig nog att vurpa precis när vi skulle dra från parkeringen.
Skulle testa "varvstoppscoaster" det sista jag gjorde för att impa lite extra på moppekillarna, så släppte jag upp kopplingen av misstag mitt under wheelien (när jag låg på varvstoppet, ni kan ju själva räkna ut vad som hände )
Krillan: *suck* there he goes againKan väl inte direkt säga att jag blev förvårnad när jag vände på huvudet och såg din hoj ligga på backen
hahaha
nästa säsong kommer alla typ åka husa.
Nån som vart ute o kollat hur angeredskrossen ser ut nu förtiden? I höstas hade de väl shaktat bort alla de roliga hoppen? Tänkte sticka ut o köra imorn kl 11 från olofstorp, så jag gissar att vi svänger förbi krossen o kollar läget.
Jag kör på Motorex broms olja iaf, finns la dot4, dot5 och dot5.1 vad jag vet iaf.
asså det är ju skillnad på viskositetenm dot4 tål upp till ca 160 graderm medans dot5 tål upp till 180-190 grader. Sen läste jag att dot5 oljan är silikon baserad, vet inte om dot4 också är det?
Dot5 kan du inte heller blanda med någon annan typ utav olja, då får man använda dot5.1... Mer vet jag inte om det med bromsolja.
ooops. hoppas inte det var dot5 olja i kawan
fyllde på med dot4 i den. men ville inte göra det i husan.
Dot 5 vätska är endast för racebruk med täta bytesintervall. Dot 4 och 5.1 är anpassade för "vägbruk". Det har bl.a med hur vätskan binder vatten så att det inte orsakar ångbildning med utebliven bromsverkan som följd.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|