Tack för en grym åkning! Jag upptäckte att jag tappat min dB killer när jag lastade av hemma, så de kan mycket möjligt vara min. Jag kanske kan komma och kolla ifall jag känner igen den i veckan?
Vi kan ju höras i veckan. Mitt nr 0702 173377.
Åker ev till Eksjö på torsdag kväll.
En sista påminnelse om SM premiären i Eksjö.
Om någon är sugen på att ställa upp så är det ok att anmäla sig i Open klassen utan efteranmälningsavgift.
- Anmälan görs på www.anmalan.nu. Kostnad 800:-.
- Engångslicens kostar 400:- (helårs 2500). Ni måste (av försäkringsskäl) vara med i en SVEMO klubb (t.ex. Kortedala MK) och jag kan skriva under licensansökan.
- Hyra av transponder kostar 300:- (om ni inte hittar en TranX transponder att låna).
Jag ställde förra året upp i Örebro (open klassen) för första gången med min Husa. Efter det så är jag fast. Nivån i Open är "lagom", dom flesta som var med igår skulle kunna vara med utan problem. Helst skall man ha kört grus och hoppat lite tidigare men det brukar inte vara några problem eftersom hoppen inte får vara för stora i Supermotard.
hur ligger lämpliga race senare i sommar? finns det något schema?
om någon skall åka upp till örebro eller prova annan bana så får ni gärna höra av er till mig om ni har plats ledig
1-2 maj (FMCK Eksjö)
6-7 juni (Östhammars MK)
11-12 juli (Jämtlands MK, Östersund)
22-23 aug (Linköpings MS)
29-30 aug (MK Falcon)
12 sept (Teknic MC, Örebro)
Ja o kerttu lär åka upp till örebro nån gång så då är det bara o hänga med! Alltid kul om vi är många göteborgare där. Kanske skulle klämma in örebro mellan eksjö o östhammar. Typ helgen 16-17:e, eller 23-24:e, helgen efter det är det ju team 13 igen.
1-2 maj (FMCK Eksjö)
6-7 juni (Östhammars MK)
29-30 aug (MK Falcon)
Ja o kerttu lär åka upp till örebro nån gång så då är det bara o hänga med! Alltid kul om vi är många göteborgare där. Kanske skulle klämma in örebro mellan eksjö o östhammar. Typ helgen 16-17:e, eller 23-24:e, helgen efter det är det ju team 13 igen.
blir det inget i kalmar i år?
å du karin nu kan du behålla din alu tank ag köpte precis en
1-2 maj (FMCK Eksjö)
6-7 juni (Östhammars MK)
29-30 aug (MK Falcon)
jag kan nog hänga på den 16-17:e
23-24:e har jag kidsen
Attans att du redan köpt en, ja som funderade på o sälja av husan nu. Va fick du ge för den?
Hej!
En relativt nybliven motard ägare här
Verkar som ett gött gäng här
Tänkte höra om de är någon som är sugen på o köra lite samt och träna lite bak o framhjulsträning m.m... Dax o lära sig sånt ju är de tänkt. Eller tips på vart man kan hålla till och öva utan att störa omgivningen allt för mycket.
Har ni även tips på hur man utrustar hojen om man skulle trilla omkull för att minimera förstörelse på den? Kör nu en KTM 640 lc4 -04.
Mvh Skåningen
Hej!
En relativt nybliven motard ägare här
Verkar som ett gött gäng här
Tänkte höra om de är någon som är sugen på o köra lite samt och träna lite bak o framhjulsträning m.m... Dax o lära sig sånt ju är de tänkt. Eller tips på vart man kan hålla till och öva utan att störa omgivningen allt för mycket.
Har ni även tips på hur man utrustar hojen om man skulle trilla omkull för att minimera förstörelse på den? Kör nu en KTM 640 lc4 -04.
Mvh Skåningen
Gängstång och skejthjul finns på feltema för en billig pening, Johans MC har färdiga kit för typ 350kr fram resp bak.Alltid sugen
tack för tipsen, vet ni något bra ställe här i gbg man kan kitta upp sin ktm med krasch puckar... skejt hjul funkar de så lätt? jag kör mer eller mindre varje dag om nån vill, jobbar till 18 varje dag inne i stan, efter det kör jag gärna och övar eller bara kör runder med nån, några som kan.
Kört skrevraket i 8 år ( R6a ) så är ny på motard så nu ska de övas. var brukar ni köra på helgerna då? Där vid angered eller? Tror inte jag hittar dit förvirrad skåning i Gbg
Det var sjukt kul i söndags, men nu undrar jag om jag måste byta kylarvätskan till en med glykolblandning eller om hojen klarar sig på vatten och vattenpumpsmörjning till nästa träning, alternativt över sommaren. Stod på flaskan att det gav korrosionsskydd, men samtidigt att det skulle vara glykol i kylaren. Några förslag?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|