Några som är sugna på o dra till örebro i helgen? Lördag är det körning, söndag vet ja inte, beror på om de har någon träningsansvarig. Hade ju vart kul o åka upp o köra 2 dar.
Kostar 200kr att köra en dag. Har vi tur så är det öppet 2 dagar så då blir det 400 kr. Får vi in 4 hojar på släpet så blir det ju en bil/4 pers
= 60 mil * ca 11kr =660kr/4 = 165 kr
Så 400 + 165 = 565kr O sen ska du ju äta lite oxå, så räkna med en tusenlapp ca.
mäh, nu ska du inte va sån, dr Kerttu kan säkert fixa till gipset på dig så du palla bankörning oxå. Barrett körde ju örebrolägret i 2 dar med gips, du e la inte sämre än honom?
Det är bara skrika till lite innan på forumet att du vill ut och åka.. Jag brukar köra varje dag, så det är bara att haka.. Blir inga Landvetter runt, men bakhjul blir det
Och skriv in mobilnr med, så man slipper leta efter det i forumet
Ska vi starta en vi ska till örebro i helgen lista?
1 Kolle
2 Dennis
3 ( kanske Stefan )
4 Karin
5 Kerttu
6 LG ??
7 schlapper
Får vi fjäska och bo hos dina föräldrar Karin?
Annars får vi boka det sunkiga sannakroa men det är ju nära iallafall.
Vem ska vi kolla med om de fixar träningsledare till söndag?
Jo jag tror de kräver najade skruv, dina bultar om du har några på din hoj kan du skita i
Tror tiderna äro 9 eller 10 till 14 men det står i örebrotråden
Dennis och jag åker helst upp på fredagen så man slipper gå upp vid 5, hur vill alla andra?
Alla oljepluggar samt oljefilterlock kylarlock frambromsskruv, tror det är alles.
Sen tror jag du är safe
Jo jag tror de kräver najade skruv, dina bultar om du har några på din hoj kan du skita i
Tror tiderna äro 9 eller 10 till 14 men det står i örebrotråden
Dennis och jag åker helst upp på fredagen så man slipper gå upp vid 5, hur vill alla andra?
Klarade uppkörningen idag, och är ledig imorgon, så någon som skall ut och köra imorgon?
Klarade uppkörningen idag, och är ledig imorgon, så någon som skall ut och köra imorgon?
Satt på Pasta + igår och käkade vid 17-18 tiden och vips så brölade det två motarder utanför. Den ena körde på slangen ett tag.
Vem känner sig skyldig?
Pasta + (Södra Vägen 2)
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari