Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Örebro i helgen...

1 Kolle
2 Dennis
3 Stefan
4 Karin
5 Kerttu
6 LG ??
7 T3847perr?
8 Morgan noll koll catering ;)

Min bil:
1.Karin
2.Kerttu
3.Tapper
4.Dokmo

Kör ni andra en bil eller hur gör ni? Pratade med mina föräldrar o sa 7 pers, de lät lite chockade så om det ska funka så får ni vara lugna o froma. Vill ni dricka öl o väsnas så får ni sova nån annanstans. Visst, lite social öl till en flintastek på kvällen funkar ju, men inge supa till.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Nu har jag ny hoj. Den står å glänser i källarn:banana

Lite krashpukar och moddning på gång sen skall det ut å brötas:)



najs. hur mycket har hon gått? vad fick du pröjsa såhär i dåliga tider?

va de du som putta på hon som bröt nyckelbenet på åland? om inte, vem va det?
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Nu har jag ny hoj. Den står å glänser i källarn:banana

Lite krashpukar och moddning på gång sen skall det ut å brötas:)

Gött! va allt i det skick du vänta dig?
Bild!

förövrigt ska du sälja 625an nu? vad är det för service intervaller på den 500 eller 1000?

najs. hur mycket har hon gått? vad fick du pröjsa såhär i dåliga tider?

va de du som putta på hon som bröt nyckelbenet på åland? om inte, vem va det?

alla säger ju att det va du, försöker du skylla ifrån dig?! :ajjabajja
 
Last edited:

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Göteborg/Majorna
Hoj
KTM 525-07
najs. hur mycket har hon gått? vad fick du pröjsa såhär i dåliga tider?

va de du som putta på hon som bröt nyckelbenet på åland? om inte, vem va det?
Gött! va allt i det skick du vänta dig?
Bild!

förövrigt ska du sälja 625an nu? vad är det för service intervaller på den 500 eller 1000?



alla säger ju att det va du, försöker du skylla ifrån dig?! :ajjabajja

Den har bara gått 5 timmar. Inte en skråma nånstans. Han hade inte enns slitigt ut de utstickandet gummit på däcken. Jag e riktigt nöjd. Fick pröjsa 58K med motardkit och helt oanvända endurokit. Tror det e ganska bra pris för en nästan ny hoj. Bild kommer snart.

Nä det var inte jag som knäckte nyckelbenet på henne. Det var våran chaufför som lyckades med den bedriften. Det händer alltid grejer när Göteborgarna är på Åland för att köra hoj:näsblod. Men jag höll mej på hjulen hela helgen och det e ju ganska bra bedrift för att vara mig.

Sämsgård är du sugen på att köpa min fina 625a. Den är motionskörd och har aldrig vart omkull:rolleyes:. Hehe. Får nog byta avatar om jag skall lägga ut en annons här på sh:tungan. 500 timmar intervall är det på den men jag har bytt olja oftare.

Va var det för adress till det där stället som hade billig olja? Är lika bra att köpa på sig några liter nu när man har en oljeslukande maskin.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
ja detta känns ju inte alls pissigt. känns gött att ha gudarna emot sig som motardförare i gbg:mad:
 

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
660 SMC
Vilka ska med och köra på lördag? Det ska bli fint väder så jag tänker inte stanna hemma med tjejen och riskera hundpromenader :hihi
Hade varit kul med lite blandat underlag. Längesedan vi var och skvätte på grusvägar senast. Kanske kan man åka mot Borås och köra vid sidan om rv40. Jonte du har väl koll på vad jag menar? Käka i Borås och sedan finns det fina vägar hem därifrån...
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Vilka ska med och köra på lördag? Det ska bli fint väder så jag tänker inte stanna hemma med tjejen och riskera hundpromenader :hihi
Hade varit kul med lite blandat underlag. Längesedan vi var och skvätte på grusvägar senast. Kanske kan man åka mot Borås och köra vid sidan om rv40. Jonte du har väl koll på vad jag menar? Käka i Borås och sedan finns det fina vägar hem därifrån...



jag är sugen. bara de inte är 15 mil transportled för att hitta dom goa vägarna så röven domnat innan man skall börja köra.

sen är jag sjukt sugen på att avsluta på arendal. jag har börjat få klämm på sladden:)
 

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Jag é på lite grusbus, men som tapper skrev, bara det inte är 10mil motorväg dit :näsblod
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Jag é på lite grusbus, men som tapper skrev, bara det inte är 10mil motorväg dit :näsblod



va gnäller du för? din sadel är ju i klass med den jag hade på crmen. hur go som helst.

har du fått några arga samtal från folk som fått sin bil mosad än?

litet klipp

[YOUTUBE-ID]Uuh0ddnPBrs[/YOUTUBE-ID]



filmade du när jag åkte bönpall med keso? lusta att tubea?
 
Last edited:

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
va gnäller du för? din sadel är ju i klass med den jag hade på crmen. hur go som helst.

har du fått några arga samtal från folk som fått sin bil mosad än?

Haha nja så jävla bekväm tycker jag inte att den är, men ska la inte uttala mig om det då jag inte kört längre sträckor på en husa:glömdet

nä faktiskt inte, men jag skulle hänvisa dom att ringa mitt försäkrings bolag om dom hade frågor/klagomål. Där emot så mötte jag en utav dom som fick sin bil mosad, men han var bara glad att jag inte blev överkörd:)
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top