Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

mrfuck

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2009
Ort
göteborg
Hoj
Husaberg 650 (08)
det klart jag vill lära mig allt som går har en jävla vilja man måste ligga på annars händer det inget ju killen .............när skall ni köra igen då...........fan det felet hände efter jag hade kört i den jävla skit skogen ju ahhhaahaha
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Last edited:

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Såg den med.



Ja de går typ igenom allt i motorn (delar den i molekyler) och byter lite lager och annat som slitits ut. Dåra?

Kollat på några husor, men typ alla ligger på 70-100h, och kan tänka mig att 100h servicen är inget man gör själv om man inte vet vad man sysslar med direkt. Och det är la rätt dyrt att lämna in den?

Så är det värt att köpa en dyrare och slippa servicen under min ägo, eller köpa en billigare och göra servicen?
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Kollat på några husor, men typ alla ligger på 70-100h, och kan tänka mig att 100h servicen är inget man gör själv om man inte vet vad man sysslar med direkt. Och det är la rätt dyrt att lämna in den?

Så är det värt att köpa en dyrare och slippa servicen under min ägo, eller köpa en billigare och göra servicen?

Du får nog räkna med kanske 8000:- Men det är olika. Beror på av dom behöver byta ut.. Men en packingssats får du ju räkna med.. Men sen är alla timtal som husa ger, riktmärken! Min har gått 130h och jag har inte bytt ramlager och sånt.. Det hörs när sånt börjar gå sönder! Och det är olika på husor.. Vissa får måndagsexemplar..
 
Last edited:

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Kollat på några husor, men typ alla ligger på 70-100h, och kan tänka mig att 100h servicen är inget man gör själv om man inte vet vad man sysslar med direkt. Och det är la rätt dyrt att lämna in den?

Så är det värt att köpa en dyrare och slippa servicen under min ägo, eller köpa en billigare och göra servicen?

Ja köper hellre en billigare o sen lämnar in den till Thomas på EngineHardware så vet man att den e fit for fight sen. Hade ja vart du så hade ja köpt en som kännts bra, haft koll på den, börjar den bete sig annorlunda så hade ja lämnat in den till Thomas för en genomgång.

Allternativt att du köper en som du VET är i bra skick. Inte bara lita på nån random blocketförsäljare.
 

mrfuck

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2009
Ort
göteborg
Hoj
Husaberg 650 (08)
hallå gubbar när blir det körning igen då:::::::::::::::::::e jääääääääääääävligt sugen
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top