Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Gick med
26 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Husa
Är för feg att försöka själv :rodnar

Svårt för någon annan att lära sig det åt dig,
så du får nog snällt ge dig på de själv.:D

faan nu kan man dra på bakhjul oxså jag sa fuck jag kör på ramlar jag så ramlar kopla upp det på tvåan funka skit bra nu e man på g snart hahaahahahahahah

Fan du e på G...
kanske man skulle haka på någon gång :cool: (lite ironi då)
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Jag har äntligen fått tummen ur och köpt styrhöjare, nu ska man bara montera dem också...
 

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
e det nån som ska komma till borås å testa banan snart lr ??
 

Looptroop

Gbg-Verona-Arabba-Ringen-Gbg på 8 dagar
Gick med
25 Feb 2008
Ort
hmm... precis flyttat
Hoj
KTM 690 smc -08, Aprilia sxv 550 -06, gixxer 750 k7 -SÅLD, Yamaha XT 660 -04 STULEN, Pitpro 150cc -08 SÅLD, Yamaha r6 -04 SÅLD, Aprilia rs250 -00 SÅLD
Nån som e sugen på att köra på söndag efter kl 13. Dvs om vädret tillåter :D vad är det för bana ni har där i borås? Bra el? Öppen på söndag?
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Nån som e sugen på att köra på söndag efter kl 13. Dvs om vädret tillåter :D vad är det för bana ni har där i borås? Bra el? Öppen på söndag?

Gokartbana och rallycrossbana, kommer troligtvis vara öppet på söndag. Ligger info på motardträningstråden:tummenupp

Hade ju vart kul att få upp en gäng dårar då...
 

Looptroop

Gbg-Verona-Arabba-Ringen-Gbg på 8 dagar
Gick med
25 Feb 2008
Ort
hmm... precis flyttat
Hoj
KTM 690 smc -08, Aprilia sxv 550 -06, gixxer 750 k7 -SÅLD, Yamaha XT 660 -04 STULEN, Pitpro 150cc -08 SÅLD, Yamaha r6 -04 SÅLD, Aprilia rs250 -00 SÅLD
Rallycrossbanan låter riktigt intressant :D vad kostar det att köra där? Kan du lägga upp adressen, så ska jag kolla så att det inte e för långt att köra dit :)
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Rallycrossbanan låter riktigt intressant :D vad kostar det att köra där? Kan du lägga upp adressen, så ska jag kolla så att det inte e för långt att köra dit :)
Vill du mä dit när det är körning så är det bara o posta i tråden på motarddelen, finns nästan alltid nån som har plats på släpet/bussen så du behöver inte åka ensam.

Är 8 mil dit, banan ligger i viskafors.
 

mrfuck

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2009
Ort
göteborg
Hoj
Husaberg 650 (08)
blir det någon jävla åk tur imon då killar fan det skall vara bra väder imon o sön med om ni åker kan ni väll ringa en timme innan 0700-404727 vill så järna åka hör av er mvh rc
 

mrfuck

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2009
Ort
göteborg
Hoj
Husaberg 650 (08)
så man kan komma då vid 14.00 då eller då kommer jag vi kl 14.00 om alla andra kommer vid tiden
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Om vi blir ett par styckna och vi kan bestämma en specifik tid så dyker jag upp:tummenupp

Btw, nån som är haj på elfel? Har kortslutning på hojen, tuta, blinkers och bromsljus är ur funktion. Skall strypa av och regga om hojen nästa vecka, skulle va gött om denna skiten inte satte stopp för mina planer:död Skall se lite imon om jag kan hitta felet, vet ett ställe jag skall kolla, men sen e jag helt lost:gnissla
 

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Om vi blir ett par styckna och vi kan bestämma en specifik tid så dyker jag upp:tummenupp

Btw, nån som är haj på elfel? Har kortslutning på hojen, tuta, blinkers och bromsljus är ur funktion. Skall strypa av och regga om hojen nästa vecka, skulle va gött om denna skiten inte satte stopp för mina planer:död Skall se lite imon om jag kan hitta felet, vet ett ställe jag skall kolla, men sen e jag helt lost:gnissla

Jag har oxå elfel! Hojta gärna om du hittar någon stjärna på det :Bugar
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Btw, nån som är haj på elfel? Har kortslutning på hojen, tuta, blinkers och bromsljus är ur funktion. Skall strypa av och regga om hojen nästa vecka, skulle va gött om denna skiten inte satte stopp för mina planer:död Skall se lite imon om jag kan hitta felet, vet ett ställe jag skall kolla, men sen e jag helt lost:gnissla

varför regga om? kostar väl bara pengar stryp av å kör?
 

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Göteborg/Majorna
Hoj
KTM 525-07
Om vi blir ett par styckna och vi kan bestämma en specifik tid så dyker jag upp:tummenupp

Btw, nån som är haj på elfel? Har kortslutning på hojen, tuta, blinkers och bromsljus är ur funktion. Skall strypa av och regga om hojen nästa vecka, skulle va gött om denna skiten inte satte stopp för mina planer:död Skall se lite imon om jag kan hitta felet, vet ett ställe jag skall kolla, men sen e jag helt lost:gnissla

Kan va en säkring som gått. Har du kollat d?

Jag kanske hänger med å kör imon. Beror på när jag vaknar:)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top