Ditt as. Vill oxå
Jag kan när somhelst på lördag
U2 är väl ändå ett av världens mest överskattade band?
Ska bli kul o se vad dem kan göra live iaf
Ditt as. Vill oxå
Jag kan när somhelst på lördag
Är för feg att försöka själv
faan nu kan man dra på bakhjul oxså jag sa fuck jag kör på ramlar jag så ramlar kopla upp det på tvåan funka skit bra nu e man på g snart hahaahahahahahah
faan nu kan man dra på bakhjul oxså jag sa fuck jag kör på ramlar jag så ramlar kopla upp det på tvåan funka skit bra nu e man på g snart hahaahahahahahah
Nån som e sugen på att köra på söndag efter kl 13. Dvs om vädret tillåter vad är det för bana ni har där i borås? Bra el? Öppen på söndag?
Så länge vädret är bra så är jag nog på
Nån som e sugen på att köra på söndag efter kl 13. Dvs om vädret tillåter vad är det för bana ni har där i borås? Bra el? Öppen på söndag?
Vill du mä dit när det är körning så är det bara o posta i tråden på motarddelen, finns nästan alltid nån som har plats på släpet/bussen så du behöver inte åka ensam.Rallycrossbanan låter riktigt intressant vad kostar det att köra där? Kan du lägga upp adressen, så ska jag kolla så att det inte e för långt att köra dit
Om vi blir ett par styckna och vi kan bestämma en specifik tid så dyker jag upp
Btw, nån som är haj på elfel? Har kortslutning på hojen, tuta, blinkers och bromsljus är ur funktion. Skall strypa av och regga om hojen nästa vecka, skulle va gött om denna skiten inte satte stopp för mina planer Skall se lite imon om jag kan hitta felet, vet ett ställe jag skall kolla, men sen e jag helt lost
Btw, nån som är haj på elfel? Har kortslutning på hojen, tuta, blinkers och bromsljus är ur funktion. Skall strypa av och regga om hojen nästa vecka, skulle va gött om denna skiten inte satte stopp för mina planer Skall se lite imon om jag kan hitta felet, vet ett ställe jag skall kolla, men sen e jag helt lost
Om vi blir ett par styckna och vi kan bestämma en specifik tid så dyker jag upp
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|