Ditt as. Vill oxå
Jag kan när somhelst på lördag![]()
U2 är väl ändå ett av världens mest överskattade band?
Ska bli kul o se vad dem kan göra live iaf
Ditt as. Vill oxå
Jag kan när somhelst på lördag![]()
Är för feg att försöka själv![]()
faan nu kan man dra på bakhjul oxså jag sa fuck jag kör på ramlar jag så ramlar kopla upp det på tvåan funka skit bra nu e man på g snart hahaahahahahahah
faan nu kan man dra på bakhjul oxså jag sa fuck jag kör på ramlar jag så ramlar kopla upp det på tvåan funka skit bra nu e man på g snart hahaahahahahahah
Nån som e sugen på att köra på söndag efter kl 13. Dvs om vädret tillåtervad är det för bana ni har där i borås? Bra el? Öppen på söndag?
Så länge vädret är bra så är jag nog på![]()
Nån som e sugen på att köra på söndag efter kl 13. Dvs om vädret tillåtervad är det för bana ni har där i borås? Bra el? Öppen på söndag?
Vill du mä dit när det är körning så är det bara o posta i tråden på motarddelen, finns nästan alltid nån som har plats på släpet/bussen så du behöver inte åka ensam.Rallycrossbanan låter riktigt intressantvad kostar det att köra där? Kan du lägga upp adressen, så ska jag kolla så att det inte e för långt att köra dit
![]()
Om vi blir ett par styckna och vi kan bestämma en specifik tid så dyker jag upp
Btw, nån som är haj på elfel? Har kortslutning på hojen, tuta, blinkers och bromsljus är ur funktion. Skall strypa av och regga om hojen nästa vecka, skulle va gött om denna skiten inte satte stopp för mina planerSkall se lite imon om jag kan hitta felet, vet ett ställe jag skall kolla, men sen e jag helt lost
![]()
Btw, nån som är haj på elfel? Har kortslutning på hojen, tuta, blinkers och bromsljus är ur funktion. Skall strypa av och regga om hojen nästa vecka, skulle va gött om denna skiten inte satte stopp för mina planerSkall se lite imon om jag kan hitta felet, vet ett ställe jag skall kolla, men sen e jag helt lost
![]()
Om vi blir ett par styckna och vi kan bestämma en specifik tid så dyker jag upp
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand