Snyggt jobbat grabbar!
Synd på hojen, och jäkligt tråkigt att killen kom undan (dock inte alltid lätt att handla "rätt" i sådana där situationer).
Själv har vi lite funderingar kring inbrottet i min bil i förrgår... Det var då alltså inte en 740 som vi spanar efter, utan en 850, och helt plötsligt råkar vi stöta på en vinröd 850 med tonade rutor på Blocket och till salu i Partille, som legat uppe ett tag.
Kolla här.
Dessutom står det "andreas" i annonsen, "Salem Pauls Rahim" när man kollar upp telefonnr. på Eniro, samt ett tredje namn när man kollar upp vem som äger bilen enligt bilregistret... Nu funderar vi på hur vi ska gå vidare. Det behöver ju absolut inte vara dessa som förgrep sig på min bil, men det är ju heller inte omöjligt. Alldeles för mycket som stämmer.
Man kanske borde ringa och se om bilen finns kvar, och isf. åka dit och kolla på den. Om det är säljaren som körde den gången vi såg den så skulle min kompis känna igen honom. Annars kan man ju kanske fråga om de inte råkar ha en GPS att slänga med i priset...