Själv?
Ingen annan jävel ville ju köra...
Själv?
Ingen annan jävel ville ju köra...
Tss! Om inte jag minns helt fel så var det en viss person som bangade när alla andra var ute förra lördagen. Då passade minsann inte! Då får man köra själv till slut...
Någon gång ska man väl vara duktig och tvätta och städa eller?
Hur man än vänder sig så sitter arslet bak
Du kom ju iaf o sa hej när vi hade kört klart så det var inte aldeles oförskämt.
Helgkörning?
Jag e sugen på att köra massa i helgen om de e gött väder. Någon som skall med? Lördag eller Söndag spelar ingen roll.
Helgkörning?
Jag e sugen på att köra massa i helgen om de e gött väder. Någon som skall med? Lördag eller Söndag spelar ingen roll.
Helgkörning?
söndag kanske blir hoj dag ja
15 grader regn på prognosen just nu..
15 grader regn på prognosen just nu..
Har ni inget för er i helgen tycker ja ni ska komma ner till falkenberg och kolla på supermoto SM. Vi är några härifrån som ska tävla i openklassen på lördagen:
* Lilltryne
* Kerttu
* Kolle
* Tapper
* Dennis
Kom ner o heja fram oss eller kom ner på söndagen o kolla när de stora klasserna kör. 9-17 bägge dagarna.
Har ni inget för er i helgen tycker ja ni ska komma ner till falkenberg och kolla på supermoto SM. Vi är några härifrån som ska tävla i openklassen på lördagen:
* Lilltryne
* Kerttu
* Kolle
* Tapper
* Dennis
Kom ner o heja fram oss eller kom ner på söndagen o kolla när de stora klasserna kör. 9-17 bägge dagarna.
Har du något tidsshema för lördagen Karin? Jag kanske kommer å hejar på er. Kan ju bli en rolig upplevelse att se debutanterna rejsa.
Om nån mer e sugen så kan vi samåka. Lite segt att åka själv till falkenberg. Bara att ringa isåfall 0736 599 699
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|