Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

J.mika

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Vespa 300 HPE Super 2019.
Ska bli kanonväder på lördag 19/9. Tänkte köra en rutt ca:18mil, ganska mycket krokig asfalt och en del mil på fina grusvägar i svartedalen. Startar tidigt så man hinner ladda om inför kvällen ordentligt. (Om intresse finns kan vi ju leta nya vägar runt och i svartedalen då det finns ett otroligt utbud av stigar/grus..) Kl 10 från Mcdonalds kungälv.
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Det hänger jag gärna med på! Vad behöver man ha med sig tro?

edit: jag e blind, tiden står ju!
 
Last edited:

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Ngn som bara vill lulla runt lite..? Är ledig idag och tänkte bege mig snart...
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Ska bli kanonväder på lördag 19/9. Tänkte köra en rutt ca:18mil, ganska mycket krokig asfalt och en del mil på fina grusvägar i svartedalen. Startar tidigt så man hinner ladda om inför kvällen ordentligt. (Om intresse finns kan vi ju leta nya vägar runt och i svartedalen då det finns ett otroligt utbud av stigar/grus..) Kl 10 från Mcdonalds kungälv.

Jag är jävligt sugen men är uppbokad på lördag.

Kl.10 i kungälv är även det riktigt tidigt på en lördag :näsblod
 

packbox

Blek, blyg, kort och tjock
Gick med
8 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Super Duke
Ingen här som sitter och klämmer på ett 160/60 17-däck som dem tänkt slänga och har mer gummi än mitt (kör på corden) och kan tänka sig att skänka detta till en som vill ut å köra lite i helgen?
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Är det någon som råkar ha en framlampa som man kan montera på en Husaberg liggandes? Eller är det någon som vet var man kan få tag i en billigt? NiklasA behöver verkligen byta ut sin lampa, och 700+kr för en insats på Karlströms är ju vansinnigt dyrt.
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Do we have a go on the sväng från McD kungälv imorgon förmiddag? Har just spänt kedjan och tankat fullt så bara kaffetermosen som saknas än så länge. :)
 

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Ingen här som sitter och klämmer på ett 160/60 17-däck som dem tänkt slänga och har mer gummi än mitt (kör på corden) och kan tänka sig att skänka detta till en som vill ut å köra lite i helgen?

Jag har regndäck som du kan få. Lite osäker på om jag har slitna slicks över. Är i garaget innan lunch imorgon.
Patrik: 0702 173377

Jag vill ju också köra i helgen. Men vågar inte köra utan regplåt etc. Så jag kommer köra Arendal, förhoppningsvis imorgon kl 12 om det inte blir för många öl ikväll :D
 

packbox

Blek, blyg, kort och tjock
Gick med
8 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Super Duke
Jag har regndäck som du kan få. Lite osäker på om jag har slitna slicks över. Är i garaget innan lunch imorgon.
Patrik: 0702 173377

Jag vill ju också köra i helgen. Men vågar inte köra utan regplåt etc. Så jag kommer köra Arendal, förhoppningsvis imorgon kl 12 om det inte blir för många öl ikväll :D

Låter nice! Hade vart gött å få på det innan helgen men bättre än inget. :tummenupp

Ska du ta bil + släp till Arendal? Isf hade du kunnat ta med ett däck om det inte är för mycket besvär, bor i Torslanda nämligen.
Hinner nog inte hämta nåt innan 12, då jag ska hjälpa farsan ta upp båten. :huvet
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Men det hade väl gått att fixa temporärt så du har kunnat köra ändå? :va

Det var det jag hade planer på, men så fick jag svar från försäkringsbolaget, så det var bara att köra bort den till johans, där den fick stå tills den var klar, får tillbaka den nästa vecka förhoppniingsvis:tummenupp

snart snart snart är hojen tillbaks....iiik...
Krillan, hur överlever du??? :p

Knappt:gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top