Köp ett nytt körkort istället, för hoj har du väl redan?
Hehe de har jag redan lagt undan pengar för Jaja får la se vad jag dyker upp med till våren
Köp ett nytt körkort istället, för hoj har du väl redan?
Jaha, nu fick jag ju aldrig prova husanhojen borta, ny påväg hem och foten pajj. en bra dag som slutade förjävligt
Jaha, nu fick jag ju aldrig prova husan
jag kan väl inte hjälpa att du alltid är bakfull å jävlig när vi är ute och kör men den finns kvar i gbg och i bekantskapskretsen så du får la fråga nya ägaren.
Vem blev den ny lyckliga ägaren då?
köp ingen sån slö hoj, köp en husa 650
Kan du fethaja
Ta med din snabba husa så får vi se om 650 eller 505 e snabbast på lördag
Kan du fethaja
Nu är hojen körbar igen. Bytte till endurofälgarna då det verkar vara helt hopplöst att få tag i medbringare. "Innerkransen" på skivan (delen som man skruvar fast i navet på fälgen) är dessutom sliten, så det kanske blir ny skiva till nästa år istället. Så får jag puttra runt med endurofälgar tills dess. Nu är jag lätt på om någon vill ut och böka i skogen! Eller grusgropen vid Arendal, var ju buskul där.
En fullösning e ju att faktiskt flytta över enduroskivan på motardhjulen om du bara måste ut o köra gata. Den bromsen funkar ju faktiskt rätt ok om du inte ska bromsa som en tok. Ligga o träna wheellis på arendal duger den ju lätt till.
Har du nån udda skiva? Har för mig att kerttu eller nån annan i gänget bytte dem på sin skiva för nån månad sen.
Men, nu undrar jag om det är någon här som har en MIG eller TIG hemma (eller tillgång till) som skulle vilja lägga lite svetsfog på min hoj. Jag kan inte ställa hojen på stödet längre då ett av fästöronen på ramen som stödet sitter i är nästan helt avslitet. Gissar att de hade hojen lutad på stödet när de bröt sönder styrlåset, och att det blev så tung belastning på stödet då.
Nu är hojen körbar igen. Bytte till endurofälgarna då det verkar vara helt hopplöst att få tag i medbringare. "Innerkransen" på skivan (delen som man skruvar fast i navet på fälgen) är dessutom sliten, så det kanske blir ny skiva till nästa år istället. Så får jag puttra runt med endurofälgar tills dess. Nu är jag lätt på om någon vill ut och böka i skogen! Eller grusgropen vid Arendal, var ju buskul där.
Men, nu undrar jag om det är någon här som har en MIG eller TIG hemma (eller tillgång till) som skulle vilja lägga lite svetsfog på min hoj. Jag kan inte ställa hojen på stödet längre då ett av fästöronen på ramen som stödet sitter i är nästan helt avslitet. Gissar att de hade hojen lutad på stödet när de bröt sönder styrlåset, och att det blev så tung belastning på stödet då.
Jag och SilverJonten ska ut en sväng idag runt 17.
Någon som är sugen på att haka på?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |