Rasorblade
Ny medlem
Du får spara/publicera filmerna i windows movie maker format (*.wmv) och sen använda typ AVS converter och omvandla till AVI
det hade ju funkat om Windows movie maker inte sparat filen i MSWMM.
va faen e det för format???
Du får spara/publicera filmerna i windows movie maker format (*.wmv) och sen använda typ AVS converter och omvandla till AVI
de är förstora för att mailas.
Vad använder du för redigeringsprogram? försöker med WMM, men kan inte spara dem som avi.-filer
det hade ju funkat om Windows movie maker inte sparat filen i MSWMM.
va faen e det för format???
Men det är ju formatet du får när du sparar en projekt bara ju.. Du måste ju publicera filmen ju! Då blir det wmv format och då kan du konvertera det till AVI sen..
ahhaaa såg det sedan!!!
Windows moviemaker=
På tal om annat . Letar efter ett Framdäck att byta till över sommaren som jag kan lita på (för stoppies). Det vill säga ett med så bra grepp som möjligt och som inte är känsligt för kyla och lite fukt. Vill gärna kunna dra upp på framhjulet i 100km/h utan att riskera släpp...
Livslängd skiter jag nästan i, så skulle race-slicks/skurna motard race-däck med mjuk blanding vara något eller är dom känsliga när dom är kalla? Hur stor är risken att däck blir överhettade en varm sommardag om man kör aggressivt på super-mjuka däck?
Förutom Michelins motard-däck har jag hittat följande till bra pris på ebay :
maxxis Goldspeed-motard helslick
dunlop sportmax
michelin pilot power
michelin pilot race
metzeler racetech
pirelli supercorsa
Ni som kör bana, vad skulle ni välja?!
Vill verkligen ha ett däck som jag kan lita på fullt ut detta året,senaste 2 sommrarna har jag kört metzeler roadtechZ6 och hafft supergrepp hela sommaren tills jag i slutet av sommaren fått ett våldsamt framhjulssläpp och farit i backen vilket har avslutat "stopppie-säsongen", detta har hänt 2 år i rad nu .
OK, hur är dom jämfört med michelins skurna slicks?köp goldspeeds motard däck, inte helslicket utan det skurna. åk mediumblandning. funkar bra på gata och även bana
bra pris också..
OK, hur är dom jämfört med michelins skurna slicks?
Aha ok, perfekt för det är det jag eftersökersjälvklart får man vad man betalar för. men jag hade inte åkt med michelin på gata. tycker goldspeed däcket inte behöver lika hög arb temp därför lämpar det sig bättre..
Aha ok, perfekt för det är det jag eftersöker
sämsta ja sett på länge
What he said!
sämsta ja sett på länge
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |