Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Supermoto Maniacs??? Jag väntade hela filmen på lite maniac...sen kom det i slutet...en fot ute i rondellen i fall det skulle släppa hejdlöst, och sist en häftig tripp över en refug...KAN INTE JAG FÅ ÅKA MED ER I SOMMAR???
:D:D:D

Alla kan väl inte vara lika tuffa som dig?
Du hade väl sladdat som en dåre i gruset i rondellen och hoppat 15meter över refugen?

Förlåt, det ska inte hända igen.

;)

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
:hihi:slicka
Supermoto Maniacs??? Jag väntade hela filmen på lite maniac...sen kom det i slutet...en fot ute i rondellen i fall det skulle släppa hejdlöst, och sist en häftig tripp över en refug...KAN INTE JAG FÅ ÅKA MED ER I SOMMAR???
:D:D:D

Vet inte om vi klarar av att ha en så tuff och övercool snubbe med i vårat lilla töntiga Tardgäng.. Vi skulle få köpa nya knäskydd efter varenda körning! Så mycket vi skulle buga oss för dina extrema maniackunskaper och övercoolhet! Så vi måste nog tacka nej.. Det blir helt enkelt för dyrt för oss fattiga och icke kördugliga moppepojkar:krama:hihi:slicka

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Go film, Rasor:tummenupp
Även om den inte dög åt vissa;)

Vad det gäller min film så har jag just konverterat det 3e klippet från söndagens körning, tog bara ca 5 timmar:crash

Får låta Zarrell redigera ihop klippen så får jag ta och skaffa ett annat redigeringsprogram än moviemaker till framtida filmer.

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Go film, Rasor:tummenupp
Även om den inte dög åt vissa;)

Vad det gäller min film så har jag just konverterat det 3e klippet från söndagens körning, tog bara ca 5 timmar:crash

Får låta Zarrell redigera ihop klippen så får jag ta och skaffa ett annat redigeringsprogram än moviemaker till framtida filmer.

Det är kul att konvertera! ;) Säg till Zarrell att plocka bort alla nr-plåtar bara..:tummenupp

Heltloss

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
KTM 690 SM -08
Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Det är kul att konvertera! ;) Säg till Zarrell att plocka bort alla nr-plåtar bara..:tummenupp

Ajjemen, det skall framföras till honom:krama

Haha, du kommer gilla anknäbben snart :).
Tar lite tid dock :)

Jag har inga problem med anknäbben, tycker inte den är snygg men tycker inte heller att den är groteskt ful som vissa tycker. Men hojen på bilden jag länkade upp var en parodi på urusel design och fantasi:crash :gnissla

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Inga skurna slicks har det du eftersträvar då de alla behöver värme för att funka.
Däremot har jag metzeler racetec drift soft med skuret mönster i mitten eller michelin supermoto 200-500 per däck lite beroende på vad du vill ha... har nog 10 st du kan välja mellan
Hmm ok, vill ju egentligen ha ett däck som är lite förlåtande och inte släpper totalt om man råkar bromsa in lite hårt utan att ha värmt upp det helt. Är dom däcken bankörda och slitna i kanterna? Racetec låter ganska bra, mjuk blandning vill jag i vilket fall ha oavsett däck.
:)

menar alltso goldspeed däcket som är mönstrat från tillverkning, inget som man skär till själv.
så det inte blir något missförstånd
Japp jag förstår vilket, brukar inte skära själv i mina däck :tungan

EBMisDead

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
ZX-10R / Hypermotard 1100S
Det gör jag mer än gärna. Kommer ta år att lära sig stan på egen hand är jag rädd för. Bara solen kan titta fram så!

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
Är det någon som är ledig imorron eller? jag vill ut och slira imorron, orkar inte sitta inne o korva mig när det ska bli så bra väder!

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Är det någon som är ledig imorron eller? jag vill ut och slira imorron, orkar inte sitta inne o korva mig när det ska bli så bra väder!

Jag och Paser ska ut efter 17 imorgon om det inte regnar såklart..! Måste bara byta bakdäck på min hoj! Korden är framme och slickar asfalt nu..

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Jag och Paser ska ut efter 17 imorgon om det inte regnar såklart..! Måste bara byta bakdäck på min hoj! Korden är framme och slickar asfalt nu..

Vill du byta på en till? Fick en pyspunka som tack för att jag lämnade hjulet till Amring på Ringön. Ska bara byta slang alltså.

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Hmm ok, vill ju egentligen ha ett däck som är lite förlåtande och inte släpper totalt om man råkar bromsa in lite hårt utan att ha värmt upp det helt. Är dom däcken bankörda och slitna i kanterna? Racetec låter ganska bra, mjuk blandning vill jag i vilket fall ha oavsett däck.
:)

Jopp, de har gått fint på sidorna ;) Har ett par med skurna spår i, kommer funka grymt för dig, säkert 5 mm i mitten och inte helt slut på sidorna...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning