Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Vit supermoppe
Hur ser det ut med banåka i Borås?
Är det vecka 15 ni sparkar i gång?
Är det på söndag i så fall?

Nu har ju jag inget medlemskap i någon klubb, funkar det att köra ändå?
Samt vad är det för avgift?

Mvh Tommi

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Hehe! Mål är ju bra att ha:tungan Men visst, jag, Paser och Poppler ska försöka vara där vid 18. Annars kommer vi när vi kommer eller så kommer ni bort till Marconimotet borta vid Sjögrens Tools. Ring mig vid 18 så får vi se vart vi är. 0709-39 46 06

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

Mvh Tommi

Vi pratar om att åka på måndag. det är lite luddigt med tider nu i början. vi kan köra varannan söndag. kommer inte ihåg om det är jämna eller udda veckor.

jag tror du måste vara medlem, gå med i kmk. kostar 400 per år tror jag om man till skillnad mot mig börjar bli gammal och har fyllt 20.

brukar kosta 100-150 spänn per gång. vet inte vad vi sätter för pris i år.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250

Mvh Tommi

V15 kommer vi köra måndag, onsdag och söndag. Följ tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219805
och www.fmckboras.se

Medlemskap skall du ha i en SVEMO ansluten klubb. Det är främst för att vara försäkrad om det händer något, både mot dig själv och tredje man. Det räcker att visa upp att du betalt då du normalt sett inte hinner få hem medlemshandlingar.

Avgiften för årskort är inte bestämd ännu. Vanlig träningsavgift är heller inte bestämd. Brukar vara mellan 150 och 200. Kollar med FMCK.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
V15 kommer vi köra måndag, onsdag och söndag. Följ tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219805
och www.fmckboras.se

Medlemskap skall du ha i en SVEMO ansluten klubb. Det är främst för att vara försäkrad om det händer något, både mot dig själv och tredje man. Det räcker att visa upp att du betalt då du normalt sett inte hinner få hem medlemshandlingar.

Avgiften för årskort är inte bestämd ännu. Vanlig träningsavgift är heller inte bestämd. Brukar vara mellan 150 och 200. Kollar med FMCK.

har du hört något om körning innan 5? simon pratar i nattmössan och ger svar som att det NOG inte går för att körskolorna har banan osv.

har du något konkret? gäller ett par timmar innan våra satta tider.

jag har bytt munstycken i min nu men röret är fortfarande inte tätt. i övrigt är jag helt redo:)

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Vit supermoppe
och www.fmckboras.se

Ok ok kilar in på kortedalas motorklubbs hemsida nu och kikar på medlemskapet med det samma.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning