Och den där filmen vore inte det minsta rolig om det inte var för ditt skratt Thomas. "Hur gick det här då... Hahaha..." får mig att skratta högt varje gång.
Skadeglädje när den är som bäst
Och den där filmen vore inte det minsta rolig om det inte var för ditt skratt Thomas. "Hur gick det här då... Hahaha..." får mig att skratta högt varje gång.
Ja
Mina nya ekrar har inte kommit på posten ännu, så jag har spacklat motorkåpa för att fixa mitt oljeläckage så länge...Vilket gick bra tills jag fick för mig att kolla varför det också fuktar olja bakom min casecover på generatorkåpan (som också är spacklad sen innan), "råkade" få den att lossna när jag skulle kolla upp detta vilket drog med sig hela gamla spacklingen/armering o skit så nu måste jag plocka ur generatorfanskapet, spackla från insidan men först slipa bort alla silikon o skit så nya spacklet fäster. Så nu står hojen med ett öppet litet hål i generatorkåpan, så fort man lutar för mycket åt vänster rinner det ut. Så när jag gett upp och släpat runt hojen lutandes för att ställa/lägga på ett bra ställe tills imorgon skar jag upp mitt jävla finger också på min vassa regplåt när jag försökte ta emot hojen (hoppas jag inte blir blodförgiftad av alla motorolja,bromsvätska och skit jag hade på händerna). Så på en kväll jag tänkt fixa ihop den lite har jag både lyckats skada hojen och mig själv (mer än vad det var innan )
Hinner jag inte färdigt innan lördag så jag kan ta min hoj till MC-live blir jag fan ledsen
Godnatt Zzzzzzzzzz
någon här som kör med skylt och lyset inne i hjulhuset? funderar på att kanske flytta in mitt, kör en ktm 525. Hur ofta blir ni stoppade och vad brukar konsekvenserna bli?
ha haLåter som något jag skulle kunna göra
Fixa de tills lördag så kör vi
Jag har kört utan baklampa och med sönderknycklad skyllt det senaste halvåret, men då håller jag mig undan polisen också och är extremt uppmärksam på tonade volvobilar etc.någon här som kör med skylt och lyset inne i hjulhuset? funderar på att kanske flytta in mitt, kör en ktm 525. Hur ofta blir ni stoppade och vad brukar konsekvenserna bli?
ha ha
Fixat generatorkåpan invändigt och utvändigt ikväll så nu är skiten tät, fan vad jobbigt det var. Upp halv 7 imon o jobba
någon här som kör med skylt och lyset inne i hjulhuset? funderar på att kanske flytta in mitt, kör en ktm 525. Hur ofta blir ni stoppade och vad brukar konsekvenserna bli?
så var det ju den där lilla detaljen av att inte behöva byta däcket direkt igen..
Nejdå.. bara du vinklar hojen tillräckligt mycket.....
Ingen som skall till Stora Höga i helgen???
Vad skall du göra där? Skall till Stora holm iaf
paragrafryttare!!!!!
Får du tillbaka hojen tills dess?
Jag hoppas det.
Inte när man redan har sömnbristDet är ju rena sovmorgonen
du kör. det sliter in sig. är du riktigt seriös tar du en kniv och skär bort lite, men det är inte nödvändigt.
polarens 525 vitplast -04 blev snodd inatt ni som ser lr hör nått p:m mej
Bild??
Körning Lördag någon??
Jag e faktiskt lite sugen
Såg Krillans vita SMC utanför Johans när jag lämnade in min baby idag. Den såg stark ut där den stod
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|