Ja
Mina nya ekrar har inte kommit på posten ännu, så jag har spacklat motorkåpa för att fixa mitt oljeläckage så länge...Vilket gick bra tills jag fick för mig att kolla varför det också fuktar olja bakom min casecover på generatorkåpan (som också är spacklad sen innan), "råkade" få den att lossna när jag skulle kolla upp detta vilket drog med sig hela gamla spacklingen/armering o skit så nu måste jag plocka ur generatorfanskapet, spackla från insidan men först slipa bort alla silikon o skit så nya spacklet fäster. Så nu står hojen med ett öppet litet hål i generatorkåpan, så fort man lutar för mycket åt vänster rinner det ut. Så när jag gett upp och släpat runt hojen lutandes för att ställa/lägga på ett bra ställe tills imorgon skar jag upp mitt jävla finger också på min vassa regplåt när jag försökte ta emot hojen (hoppas jag inte blir blodförgiftad av alla motorolja,bromsvätska och skit jag hade på händerna
). Så på en kväll jag tänkt fixa ihop den lite har jag både lyckats skada hojen och mig själv (mer än vad det var innan
)
Hinner jag inte färdigt innan lördag så jag kan ta min hoj till MC-live blir jag fan ledsen
Godnatt Zzzzzzzzzz