Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jag är iof lite besviken att du inte gjorde wheelie eller stoppie ner..... :yoparty

Vi får väl ta mer bilder då! Kan ju kanske få öva ett par ggr innan i alla fall:tungan Kan köra på bakhjulet uppför trappen.. Men stoppie nerför.. hmm.. Får nog pula på den ett tag:D

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Hej,

Har sett att det börja dyka upp en hel del motarder som är ute och glider i göteborg. Funderar själv på att skaffa mig en, men har inte riktigt lyckats landa i om jag vill ha en Husaberg 650 eller KTM.

Ni som har Husabergor hur gör ni med alla oljebyten etc, fixar ni det hemma på garageuppfarten? Jag har fått uppfattningen att de vanliga servicarna oljebyte/ventilkoll är tämligen enkla att fixa hemma medan stora servicen vid 100h (?) är lämpligare att lämna in?

Du ska ha ktm så klart.... Du kan få köpa min exc för 35000:- :)

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Lite dubbelpost från var det du:

Hörde en motard dona förbi ica munkebäck o tittade ut men missade den precis, istället hörde ja sirener och strax kom en polis med blåljus i il-fart på 50-vägen. De försvann bortåt men 2 minuter senare hörde ja motarden komma puttrandes i lugn fart upp på min återvändsgata, 20 meter efter ligger polisen i lugn takt utan blåljus efter honom, de vänder lugn o stilla på återvändsplatsen. Trodde de skulle stanna där o snacka men motarden åker lugnt vidare o även polisen. Va sjutton sysslade ni mä??

Va en hyffsat orginal husa 06-08 med vanlig motadpilot på.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024