Rasorblade
Ny medlem
jag går hem nu från krogen så jag förstår inte problemet?!?!?
(ok då har inte druckit så mkt iof men ändå ^^ )
Posör- eller actionbilder????
jag går hem nu från krogen så jag förstår inte problemet?!?!?
(ok då har inte druckit så mkt iof men ändå ^^ )
Posör- eller actionbilder????
Vi utgår från GP, plåtar lite och ser förutsättningarna. Farbror blå brukar sällan uppskatta bakhjulsbrappning runt statyn så vid behov rör vi oss vidare gemensamt.
:
Skulle ut på min första körning för året.
Men jag kom inte så långt.
Efter att ha mekat en stund, med att byta till silmoto ny olja,filter blinkers mm
Så var de dags att åka men jag kände att de luktade brännt så jag trodde de var en blinkerskabel men de va soppa slangen som de rök om, jag petade på den med handen och då sprack den sprutade soppa som fan, sen sa de WWOOFF!!
får jag vara med och köra med min nya ......"fina" lampa eller blir jag utbuad?
ja den e lika ful i verkligheten /
Fifan vad grotesk!
De förare som körde iväg hade inte brutit mot lagen, och ingen visade stopptecken åt dem. Är vi motorcykelåkare inte individer, utan några som ska straffas i grupp?
Om en personbil kör för fort och polisen vill stoppa personen, måste då alla andra närliggande bilister stanna? Nej, så fungerar det ju självklart inte.
Skickade nyss, efter dagens "incident", ett mail till Polisen i Västra Götaland då jag ifrågasatte det som hände.
Bland annat skrev jag:
Jag ifrågasatte i mailet huruvida det var okej av den kvinnliga polisen att hävda att de som inte stannade borde gjort det, och antytt att de på något sätt gjort något fel. Ska bli intressant att se vad de svarar.
Vad var de som hände?
Sicken horror-post! Du verkar vara förföljd av otur du Dennis. Hur lyckades du släcka elden?
En person gjorde något som fick två ridande polisers uppmärksamhet inne i stan. De red ut och pekade på föraren att han skulle stanna, vilket han gjorde. Några i gruppen stannade, några körde vidare. Den ena polisen var tydligen inte så nöjd med detta. Jag tycker dock det är vansinne att kräva att alla ska stanna. Det var bara en person som felat, varför ska då alla "straffas"?
JÄÄÄÄÄVLA skit Dennis!!!
Lider med dig, men e det inte snart läge o byte till något annat än Aprillia snart?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|