Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Så här kan det gå ibland när man inte är så uppmärksam.

I början är ju de två vägarna i samma nivå, men precis när jag börjar svänga över så har det ju blivit en nivåskillnad på 4-5cm. Den flacka vinkeln jag hade gjorde att hojen började hasa mot kanten, och trots att jag försökte parera och stöda upp med benet kunde jag till slut inte göra något mera.

Hojen klarade sig i princip oskadd och jag likaså. Mina kläder fick sig dock en rejäl skrapning.

Är lite förvånad över hur fort jag kommer upp på fötter. Hinner ju inte ens sluta glida innan jag står upp och går fram till hojen. :tuttar

haha, så jäkla bra! ser ut som du skiter ut en 525a.. :D :yoparty
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Så här kan det gå ibland när man inte är så uppmärksam.

[YOUTUBE-ID]nCVUDEbJlKw[/YOUTUBE-ID]

I början är ju de två vägarna i samma nivå, men precis när jag börjar svänga över så har det ju blivit en nivåskillnad på 4-5cm. Den flacka vinkeln jag hade gjorde att hojen började hasa mot kanten, och trots att jag försökte parera och stöda upp med benet kunde jag till slut inte göra något mera.

Hojen klarade sig i princip oskadd och jag likaså. Mina kläder fick sig dock en rejäl skrapning.

Är lite förvånad över hur fort jag kommer upp på fötter. Hinner ju inte ens sluta glida innan jag står upp och går fram till hojen. :tuttar
Ser precis ut som du står på benen hela tiden ..:rolleyes:
 

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
En person gjorde något som fick två ridande polisers uppmärksamhet inne i stan. De red ut och pekade på föraren att han skulle stanna, vilket han gjorde. Några i gruppen stannade, några körde vidare. Den ena polisen var tydligen inte så nöjd med detta. Jag tycker dock det är vansinne att kräva att alla ska stanna. Det var bara en person som felat, varför ska då alla "straffas"? :huvet

Om de pekade på föraren och föraren stannade så har jag oxå svårt att se problemet. :va Är mycket spänd på vad du får för svar på mailet.
 

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Så här kan det gå ibland när man inte är så uppmärksam.

[YOUTUBE-ID]nCVUDEbJlKw[/YOUTUBE-ID]

I början är ju de två vägarna i samma nivå, men precis när jag börjar svänga över så har det ju blivit en nivåskillnad på 4-5cm. Den flacka vinkeln jag hade gjorde att hojen började hasa mot kanten, och trots att jag försökte parera och stöda upp med benet kunde jag till slut inte göra något mera.

Hojen klarade sig i princip oskadd och jag likaså. Mina kläder fick sig dock en rejäl skrapning.

Är lite förvånad över hur fort jag kommer upp på fötter. Hinner ju inte ens sluta glida innan jag står upp och går fram till hojen. :tuttar



Hahaha fan vad gött att du fick med det på film... och ja, det såg väldigt....smidigt ut ändå från där jag stod och blev förvånad :)
 

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Fråga: 625:an fick nya tailen samt dubbla pipor -05, medans samma ändring inte gjordes förrän -06 på 660? :va
 

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Blev en hel del bra bilder från igår så sjukt stort jävla tack till alla som var med! Kommer släppa bilder så fort jag hinner, tar tag i dem så fort jag hinner men har lite deadlines osv som måste hanteras så...

Men här är första bilden med allas vår Rasorblade! :tuttar
 

Bifogat

  • rasorblade-800x600.jpg
    rasorblade-800x600.jpg
    132 KB · Visningar: 62

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Blev en hel del bra bilder från igår så sjukt stort jävla tack till alla som var med! Kommer släppa bilder så fort jag hinner, tar tag i dem så fort jag hinner men har lite deadlines osv som måste hanteras så...

Men här är första bilden med allas vår Rasorblade! :tuttar

Snyggt som vanligt :tummenupp

Blev det inga bakhjulsbilder på mig när vi var ute senast?
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Spanx! :tummenupp



Du råkar inte ha koll på när de fick hydraulisk koppling oxå? -04?

2003 fick de hydraulkoppling

Blev en hel del bra bilder från igår så sjukt stort jävla tack till alla som var med! Kommer släppa bilder så fort jag hinner, tar tag i dem så fort jag hinner men har lite deadlines osv som måste hanteras så...

Men här är första bilden med allas vår Rasorblade! :tuttar

:Bugar:Bugar:Bugar:banana:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:
 
Last edited:

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Petter vid den sjukt grymma platsen vi hittade! :yoparty
Åter igen, kan inte säga det för många gånger men sjukt kul att ni vill ställa upp och supporta oss, makes it very fun :Bugar
 

Bifogat

  • petter-800x600.jpg
    petter-800x600.jpg
    211 KB · Visningar: 91
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top