Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Vit supermoppe
e det så bra att lämna ut reg nummrt på blocket?
bara en tanke och allmän fråga:näsblod

Har ju endåså lämnat ut telefon nr.
Och jag tycker att det ska stå med, skönt för den som vill köpa att kunna kålla försäkring innan man tar kontakt.

Jag uppskattar i allfall det i en anons när jag ska handla.:banana
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Finns inga fel med iPhones. Inget dåligt heller.
Allt sådant förnekas kategoriskt :D

Eller som entusiastpolaren sa då jag undrade vad det var för skit han lurat på mig som inte gick att ringa med.
Men den har många andra fördelar blev svaret :Bugar
 

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Eller som entusiastpolaren sa då jag undrade vad det var för skit han lurat på mig som inte gick att ringa med.
Men den har många andra fördelar blev svaret :Bugar

Precis! :tummenupp Fast min har faktiskt varit helt problemfri.
(Eller den blir, när jag lämnat in den på lagning :D )
Men det är väl lite KTM-syndrom?
Jag kommer ju aldrig att erkänna att riskokaren jag har nu som precis allt fungerar på är bättre än KTM som kräver ständigt underhåll :D
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Fraste ut två styrhöjare á 50mm till hojen ikväll. Hann inte mer än känna efter lite på de 800m jag körde hem, men vilken skillnad!
Kändes väldigt ovant att sitta med så högt styre, men att stå kändes helt underbart! Skulle nog gärna höjt typ 25mm till för stående körning, men tror inte vajrar och slangar och kablar räcker till då.

Nu återstår bara att se hur det känns att wheela, jag hoppas att allt kommer att kännas underbart helt automagiskt, men jag har en känsla av att det kommer kräva lite tillvänjning. :näsblod
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Hej då alla dårar i Gbg!!! Det har varit jävligt kul att köra med er allihop!! Känns lite trist att dra, men ska bli jävligt kul uppe i Sthlm!! Mer ställen att köra på!;)

It's been a privilege boys and girls!
I'll catch y'all on the flip side:arsele:arsele

De e för jävligt rent ut sagt! lämna oss på de sättet! :ajjabajja ja får ta med mig hojen upp när jag är där å jobbar nån gång så vi får ut å bröta igen :)
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Fraste ut två styrhöjare á 50mm till hojen ikväll. Hann inte mer än känna efter lite på de 800m jag körde hem, men vilken skillnad!
Kändes väldigt ovant att sitta med så högt styre, men att stå kändes helt underbart! Skulle nog gärna höjt typ 25mm till för stående körning, men tror inte vajrar och slangar och kablar räcker till då.

Nu återstår bara att se hur det känns att wheela, jag hoppas att allt kommer att kännas underbart helt automagiskt, men jag har en känsla av att det kommer kräva lite tillvänjning. :näsblod

Styrhöjare är riktiga höjdare :tummenupp
Jag tycker det blir lättare att köra bakhjul, lättare att se under styret.

Själv ska jag skicka iväg min sadel på höjning också, det kanske du också är intresserad av?
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Styrhöjare är riktiga höjdare :tummenupp
Jag tycker det blir lättare att köra bakhjul, lättare att se under styret.

Själv ska jag skicka iväg min sadel på höjning också, det kanske du också är intresserad av?

Tack för frågan, men för tillfället är jag inte intresserad av sadelhöjning nej. Jag är student, kan inte lägga ut hur mycket som helst!
Ska beställa grejer till en komplett motorrenovering nu (litar inte riktigt på hur länge hojen gått, och vill inte få ett ras) och det kommer gå på dryga 4000kr.

Är jävligt lockande att blästra och pulverlacka ramen samtidigt, samt byta fjädrar i gaffeln och bakdämparen, men nej, jag måste hålla mig! :tungan
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Tack för frågan, men för tillfället är jag inte intresserad av sadelhöjning nej. Jag är student, kan inte lägga ut hur mycket som helst!
Ska beställa grejer till en komplett motorrenovering nu (litar inte riktigt på hur länge hojen gått, och vill inte få ett ras) och det kommer gå på dryga 4000kr.

Är jävligt lockande att blästra och pulverlacka ramen samtidigt, samt byta fjädrar i gaffeln och bakdämparen, men nej, jag måste hålla mig! :tungan

Uppfattat!

Har fått tips om ett ställe i Lidköping som höjer sadlar 30mm för 600kr.
Kommer inte ihåg namnet nu, men om du vill ha det för framtida projekt kan jag kolla när jag kommer hem.
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Styrhöjare är riktiga höjdare :tummenupp
Jag tycker det blir lättare att köra bakhjul, lättare att se under styret.

Själv ska jag skicka iväg min sadel på höjning också, det kanske du också är intresserad av?

Vad ska du höja den för? Själv ska jag sänka min 2-3 cm...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top