"Budda"
Budda
Kom hit med den så fixar jag en kanonbild!!
Passerar ju dig varje dag från jobbet, så det passar ju perfekt! Bussigt! Annars får jag vänta tills lilleman återvänder
iPhonen har ju en duktigt fin kamera om inte annat
Kom hit med den så fixar jag en kanonbild!!
e det så bra att lämna ut reg nummrt på blocket?
bara en tanke och allmän fråga
Passerar ju dig varje dag från jobbet, så det passar ju perfekt! Bussigt! Annars får jag vänta tills lilleman återvänder
iPhonen har ju en duktigt fin kamera om inte annat
Just make the Iphone call!
Det var väl din iphone som hade jette dåååålig mottagning?
Det var väl din iphone som hade jette dåååålig mottagning?
Finns inga fel med iPhones. Inget dåligt heller.
Allt sådant förnekas kategoriskt
Finns inga fel med iPhones. Inget dåligt heller.
Allt sådant förnekas kategoriskt
Eller som entusiastpolaren sa då jag undrade vad det var för skit han lurat på mig som inte gick att ringa med.
Men den har många andra fördelar blev svaret
Hej då alla dårar i Gbg!!! Det har varit jävligt kul att köra med er allihop!! Känns lite trist att dra, men ska bli jävligt kul uppe i Sthlm!! Mer ställen att köra på!
It's been a privilege boys and girls!
I'll catch y'all on the flip side
Fraste ut två styrhöjare á 50mm till hojen ikväll. Hann inte mer än känna efter lite på de 800m jag körde hem, men vilken skillnad!
Kändes väldigt ovant att sitta med så högt styre, men att stå kändes helt underbart! Skulle nog gärna höjt typ 25mm till för stående körning, men tror inte vajrar och slangar och kablar räcker till då.
Nu återstår bara att se hur det känns att wheela, jag hoppas att allt kommer att kännas underbart helt automagiskt, men jag har en känsla av att det kommer kräva lite tillvänjning.
Styrhöjare är riktiga höjdare
Jag tycker det blir lättare att köra bakhjul, lättare att se under styret.
Själv ska jag skicka iväg min sadel på höjning också, det kanske du också är intresserad av?
Tack för frågan, men för tillfället är jag inte intresserad av sadelhöjning nej. Jag är student, kan inte lägga ut hur mycket som helst!
Ska beställa grejer till en komplett motorrenovering nu (litar inte riktigt på hur länge hojen gått, och vill inte få ett ras) och det kommer gå på dryga 4000kr.
Är jävligt lockande att blästra och pulverlacka ramen samtidigt, samt byta fjädrar i gaffeln och bakdämparen, men nej, jag måste hålla mig!
Har ju endåså lämnat ut telefon nr.
Och jag tycker att det ska stå med, skönt för den som vill köpa att kunna kålla försäkring innan man tar kontakt.
Jag uppskattar i allfall det i en anons när jag ska handla.
Styrhöjare är riktiga höjdare
Jag tycker det blir lättare att köra bakhjul, lättare att se under styret.
Själv ska jag skicka iväg min sadel på höjning också, det kanske du också är intresserad av?
Det är lite skillnad på storlek på er....... det kanske är därför..Vad ska du höja den för? Själv ska jag sänka min 2-3 cm...
Vad ska du höja den för? Själv ska jag sänka min 2-3 cm...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|