Rasorblade skrev:2271747VADDÅ!!!!BERÄTTA NU!!!
Vem har klotat!!??
taskigt!! Det skulle ni ha gjort!!! Satt ju med tändstickorna i högsta hugg!Plåtslagarn skrev:2271797Vi tänkte våldgästa dig och din grill men de blidde inget.....
Tack för idag gubbar! De var kul, trots vurpor och blåsta cylinderpackningar!
Micke-78 skrev:2271781Tack för idag alla och beklagar att glassen blev fördröjd.
Handen har svullnat upp nu men hade ju tur med hojen å andra sidan.
Till Hassan om du läser här.
Du klantade dig men jag klantade mig också med för dåligt avstånd i kurvan så jag har bara mig själv att skylla för min vurpa. No hard feelings
Hoppas det löser sig snabbt med din hoj och att min hand blir bra fort så man kan ut och köra snart igen.
Ha det så länge!
Bauen skrev:2271926De va en skön tur idag,,förutom Hassans vurpa,,å han som kom bakom å olje-läckan,, på en______ ja ni vet vad de är för hoj.hi hi, ... ses snart igen...
Micke-78 skrev:2273167Tjena!
Var och kollade mig idag. Mellanhandsfraktur vänster hand. Resultatet blev gips i 3 veckor. Flera små ben frakturer men troligtsvis ingen fara med nått sk båtben som tydligen har flera månaders läktid.
Samt liten obetydlig fraktur och stukning höger långfinger.
Så nu kan intresseklubben anteckna och så vet ni varför jag inte dyker upp den närmsta körningar.
Ha det gott så länge!
PS. Gott ändå att det är fredag och man blivit långledig lite hastigt!
NANO skrev:2273224Körning nu på söndag vid 16.00 ????????? (måste hinna nyktra till )
NANO skrev:2273224Körning nu på söndag vid 16.00 ????????? (måste hinna nyktra till )
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |